annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

dataverbruik overschreden?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
hallo,

ik heb een sms ontvangen met dat ik 80% van mijn verbuik opgebruikt heb.
Nu heb ik een factuur ontvangen met dataverbruik in België voor 4,38 eur.
Hoe kan dit?
Ik heb nooit een sms ontvangen dat mijn dataverbruik 100% opgebruikt is.

alvast bedankt voor de respons base team.

grts.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hallo Samy,

Ik heb je oproepnummer aan de hand van je profiel kunnen terugvinden.

Je laatste factuur heb ik ondertussen ook nagekeken. Je hebt inderdaad een bijkomende kost van €5.30 incl. btw of €4,38 excl. btw.

De verstuurde meldingen heb ik voor jou gecheckt. De eerste melding (80% van je data-bundel) heb je ontvangen op 30/05/2017 (15h05) en de volgende melding (data-bundel volledig opgebruikt) werd ook correct verstuurd op 09/06/2017 (17h50). Hierna heb je nog mobiel internet gebruikt met een bijkomende kost tot gevolg.

Met de meeste smartphones kan je een data-limiet instellen. Is deze limiet bereikt, dan wordt je dataverbinding automatisch uitgeschakeld. Op deze manier kan je geen extra kosten meer maken.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos