annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

postpaidabonnement opgebruikt en zou niet weten aan wat

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 3
Ik heb een postpaidabonnement van 10 euro per maand. Tot 6/8 zat ik in Zwitserland en activeerde ik via sms de 5 euro voor 60 min bellen. Eenmaal thuis bleek dat mijn postpaidtegoed voor de volle 100% opgebruikt is. Het liep van 2/8 tot 1/9. . Hoe kan dit? Ik gebruikte geen mobiel internet en heb enkel gebeld met de minuten in mijn pakket van 5 euro. Bij telefonisch contact met een medewerker kon die mijn geen antwoord geven op mijn vraag. Zowel in de klantenzone als in de app zie ik dat mijn tegoed voor de volle 100% opgebruikt is, maar niemand kan mij uitleggen aan wat. Moet ik dan wachten tot mijn factuur van september? Hoe kan ik nu zien hoeveel ik verbruik?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
dat probleem heb ik ook met mijn abonnement steeds als ik in een ander land ben is mijn factuur veel groter dan anders ik gebruik het abonnement 0,alleen gebruik ,
ik gebruik daar geen internet en stuurde maar 1 smsje ?
Marie jeanne
Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hallo Madame Limonade,

 

Om je factuur in detail te bekijken kan je best rechtsreeks contact met ons opnemen. We bekijken dit graag persoonlijk. 

Je kan ons contacteren via Facebook en Twitter. Op werkdagen tussen 9 en 18 uur staan onze collega's voor je klaar. Je kan natuurlijk ook een berichtje achterlaten via je persoonlijke klantenzone.

 

Groetjes, 

Ibi

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos