annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verandering van tariefplan

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo,

Ik heb dezelfde vragen vorige week reeds gesteld via het contactformulier maar geen reactie mogen ontvangen.Ik probeer het dan maar langs deze weg.

Als ik via de klantenzone verander van tariefplan bv. van Base 0 naar Base 25:

1) Treedt dit dan onmiddellijk in werking of pas bij de start van de volgende facturatieperiode?
2) Hoe lang moet ik dan wachten vooraleer ik opnieuw van tariefplan kan veranderen (bv terug naar Base 0)?
3) Zijn er beperkingen hoe dikwijls ik van tariefplan kan veranderen in de loop van een jaar?

Alvast bedankt,

Wouter
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt en ze laten je steeds wachten tot de volgende gacturatieperiode, dacht ik hoor.
Beantwoorden
0 Kudos
Leerling
Vragen: 0
Reacties: 12

1) ik DENK vanaf de volgende facturatieperiode

2 en 3) je kan 1x per maand van tarief wijzigen

Beantwoorden
0 Kudos