annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

2 dagen geen service!!

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

ik ben sinds kort over gestapt naar base en ik heb er al spijt van!! ik heb maandelijks 15 euro maar rara het is altijd wel meer dan 15 euro terwijl ik vroeg aan de persoon of ik er over kon en als het meer word dan 15 euro hij zei nee dit kan niet. swat dit even terzijde ik heb nu al 3 dagen geen bereik op me telefoon!! ik ben niet bereikbaar dus ik kan niet bellen naar de zogenaamde klantendienst want je daar heb je bereik voor nodig wat ik al 3 dagen niet heb. geen probleem ik doe het via messenger ook geen antwoord ik doe het via een contact via email nog steeds niets! wat steken die mensen daar uit liggen jullie 24/24 te slapen of wat? help je klanten of er blijft niemand over! ik heb alles geprobeerd gam uit gedaan aangedaan vliegtuigmodus ook niet network systeem geresed ook niets! het is niet de eerste keer dat ik geen bereik heb.. kan iemand me helpen dringend!!

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 28

Hoi Sarah,

Je kan met je vragen terecht bij onze collega's via Twitter or  Facebook 

Zij zullen je wellicht kunnen verder helpen bij deze situatie.

Met vriendelijke groeten,

Hari

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Hari | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes