BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Mid december heb ik het bericht ontvangen dat de beschikbaar aangeeft van bellen 4G & Wifi voor een betere kwaliteit.
Ik heb dan in de eerste fase mijn parameter VoLTE aangezet. Sindsdien melden veel mensen mij dat ze me telefonisch niet kunnen bereiken. De verbinding komt niet tot stand en ze krijgen een korte biep.
Dus ik heb de parameter terug afgezet, maar zou graag weten wat het probleem kan zijn.
Hoi Philippe,
De uitrol van VoLTE en VoWiFi gebeurt geleidelijk en is niet overal beschikbaar.
Je kan hier meer informatie vinden : https://www.base.be/nl/veelgestelde-vragen/netwerk-toestellen/hoe-mobiel-bellen-via-4G-en-wifi.html
Vriendelijke groeten,
BASE
Heb je mijn bericht goed gelezen. Ik had een SMS ontvangen dat ik de VoLTE kon gebruiken, maar blijkbaar loop er wel iets fout. De mensen kunnen mij 9 op de 10 gevallen niet meer bereiken.
Hey Philippe!
Oei, dat is inderdaad niet de bedoeling!
Kan je eens proberen om de VoLTE-optie uit te schakelen?
Lukt het dan wel?
Groetjes,
Dania