Hallo Tobin,
Dat is wel heel vervelend!
1) Heb je dit op alle locaties of op specifieke adressen?
2) Kan je wel via 3G surfen? Nee? Dan kan het zijn dat de configuratie-instellingen niet meer correct ingesteld zijn.
Dit kan je controleren bij je instellingen in je toestel.
Deze link helpt je daarbij.
Hierbij gaat het om de
APN-instellingen. Dit zijn de gegevens die geactiveerd dienen te zijn om te surfen via het BASE-netwerk:
- APN: gprs.base.be
- Gebruikersnaam: base
- Wachtwoord: base
Staan deze gegevens nog steeds ingevuld? Verwijder ze, herstart je toestel, voeg ze weer toe en herstart opnieuw.
3) Heeft dit niet geholpen? Test dan je simkaart in een ander toestel. Om de test te vervolledigen, mag je een andere BASE-simkaart in je eigen toestel testen.
Met deze test kunnen we uitsluiten of het al dan niet aan het toestel of de simkaart ligt.
4) Neem contact op met de klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, telefonisch naar 1999 of e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be.
Hopelijk komt er snel duidelijkheid Tobin

.
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .