annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4g netwerk die niet werkt

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
ik ben een 4tal maanden geleden verdanderd naar base na levenslang proximus, hiermee hoopte ik de slechte 4g ontvangst te kunnen vermijden, wat een desillusie ... Nog niet 25% van de tijd ben ik hierop ingelogd... kachtem, roeselare haven , nergens blijkt dit netwerk te gebruiken noch in mn werk of prive. Ik koop een toptoestel van apple , betaal 300a 400euro per maand enkel voor mn mobiele diensten en krijg hiervoor niets terug waarvoor ik klant werd, ik heb reeds een tweede lijn geopend bij een andere provider. Dit boerenbedrog hangt mij de keel uit . Ik verwacht een kostenloze annulatie van mn abonnement wegens het niet leveren vd beloofde kwaliteit. Eens kijken als uw klantendienst wakker is en mij contacteerd of als ik zoals gewoonlijk enkel goed ben om geld boven te halen en het zelf kan oplossen.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Hey Preacher,

Dat is een serieuze klacht, hoor! Ik vind het erg jammer om te horen dat je niet tevreden bent over ons netwerk.

Ik heb deze locaties voor jou nagekeken. Op jouw adres en in Kachtem is er 4G buitenshuis. In Roeselare hebben we een goed 4G-signaal. Bij de haven zie ik een sterke dekking. Als je wil kan je me een concreet adres bezorgen en kijk ik het even verder voor je na.

Jouw facturen heb ik ook bekeken en het abonnement dat je gekozen hebt, past niet bij jouw verbruik. Je gebruikt meer internet dan in jouw abonnement inbegrepen is. Dan betaal je inderdaad €0,10/mb en kunnen die kosten jammer genoeg hoog oplopen. Dankzij onze Summer of Streaming heb je nu twee facturen met een lager bedrag ontvangen. Daaruit kan ik afleiden dat je vaak Youtube, Spotify of Deezer gebruikt. Pokémon GO is natuurlijk ook een optie, maar dat bestaat nog niet zo lang :-).

Je hebt een abonnement genomen waarbij je een korting ontving op een iPhone. Hiervoor heb je een contract getekend.

Wat ik voor jou kan doen is even samen met jou bekijken naar welk tariefplan je kan omschakelen en zo hoge kosten kan vermijden.

Groetjes,
Ashley
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos