annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen vanuit Zwitserland naar België

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 3
Op de website vind ik nergens iets terug over een aanbod om voor een aantal minuten te bellen vanuit Zwitserland en oproepen naar dit land dat buiten de roamingtarieven valt. Vorige jaren namen wij zo'n een aanbod van 10 of 5 euro voor een aantal minuten maar nu vind ik dit enkel voor telefoneren vanuit België. Ik heb gisteren contact opgenomen met een medewerker maar die vond op de website ook de correcte info niet. Hoe kan ik dit activeren en weer deactiveren?Vroeger was dit via sms MINEU10 naar 1908 is dit nog steeds zo?
Kan je dan in je app zien hoeveel procent van dit pack je opgebruikt hebt?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Via de app kan je een optie surfen buiten Europa (Zwitserland) activeren. Kost wel 15 euro voor 1 gb data. Om te bellen moet je best denk ik het pakket "World 10: 40 minutes calling to 17 countries" activeren. (via de website gaat dat, via app niet getest) Ben geen Base-medewerker maar was ook zelf op zoek naar formules voor Zwitserland, helaas te laat en heb daardoor dikke factuur aan mijn broek...
Als er nu iemand daar eens een pakket "pro-active" zou samenstellen waarbij automatisch de opties worden gelicht die het voordeligst uitkomen - dat zou nog eens de echte Base-spirit van het allereerste uur zijn...
Wat ik nog van plan ben voor een volgend bezoek aan Zwitserland: skype verbruik en tarief bekijken voor 40 minuten te bellen via dat data-abonnement van 1gb.. Kan misschien voordeliger zijn dan nog eens 10 euro te besteden aan belminuten.
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 3
Goede tip! Ik zal deze de volgende keer zeker overwegen. Ondertussen sms'te ik min eu 10 naar 1908 en daar krijg je 180 min belwaarde voor.
De app past zich niet aan. Als je in het buitenland belt, volgt de app je verbruik niet op.
Een andere vraag is als het abonnement loopt tot 01/08 is dat dan tot of tot en met? Dit is ook niet duidelijk.
Iemand ervaring hiermee?
Beantwoorden
0 Likes
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 120
Hallo Madame Limonade,

Fijn dat je ondertussen de bundel hebt gevonden om voordelig vanuit Zwitserland te kunnen bellen.
Dat de activatie van deze bundel niet meteen zichtbaar is in je klantenzone, kan kloppen. Deze app is niet helemaal real-time. Soms duurt het even voor alles weer up to date is. Je kan wél CONSULT sturen naar 1912. Dan krijg je van ons een update met je actuele verbruik. Ondertussen zou dit voor jou wel in orde moeten zijn.
Wanneer je facturatiedatum de 2de van de maand is, worden je bundels vernieuwd op de 2de van de maand om 00:00. In de nacht van de 1ste op de 2de dus.

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Likes