Hallo David,
Wanneer je het bericht "Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk PDP-identiteit niet geaccepteerd" ontvangt, betekent dit dat je de data roaming limiet hebt bereikt. De data roaming limiet staat standaard ingesteld op €60. Dus wanneer je €60 aan roamingkosten bereikt hebt, wordt de service automatisch geblokkeerd.
Je geeft aan dat je in Frankrijk bent. In Frankrijk zijn de roamingkosten sinds 15 juni afgeschaft. Bijgevolg zal je niet aangerekend worden voor roamingkosten. Dit doet me vermoeden dat jouw roaming limiet op €0.00 staat in plaats van op €60.00. Wanneer de limiet op €0.00 staat kan je in het buitenland geen gebruik maken van mobiele data.
Je kan de blokkade opheffen door een sms te sturen naar
8580 met daarin
DATAROAMINGCONTINUE. Via de
Klantenzone kan je de data roaming limiet vervolgens instellen op bijvoorbeeld €20. Zo zal je hier in de toekomst meer last van ondervinden.
Nog een goede reis

!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .