annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dubbele data wegens quarantaine

Beantwoorden
Jean1966
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Hallo, ik heb een base unlimited 25G abonnement. Wegens Corona wordt deze nu verdubbelt tot 50G. Wat moet ik doen om dit te activeren ? Mijn 25G is sedert eind verleden week opgebruikt en sindsdien heb ik een gemiddelde downloadsnelheid van 0,7 mbps ?? Graag advies, Mvg jan 

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Jean1966
Vrijwilliger
Vragen: 1

Hallo, ik heb een base unlimited 25G abonnement. Wegens Corona wordt deze nu verdubbelt tot 50G. Wat moet ik doen om dit te activeren ? Mijn 25G is sedert eind verleden week opgebruikt en sindsdien heb ik een gemiddelde downloadsnelheid van 0,7 mbps ?? Na herhaaldelijke contactname per sms, klantendienst en e-mail blijft men mij het antwoord schuldig 😡, een van de medewerkers vertelde mij dat het verbruik in de my base app totaal niet klopt en dat men daar niet mag op voortgaan ?!🤔wat is het nut dan van deze app ? Vrees dat het verdubbelen van data gewoon een promotiestudie is omdat het 'goed' klinkt in de volksmond. Schandalig !! Zeer ontevreden klant (maar niet lang meer 👍) Mvg jan 

Beantwoorden
0 Likes
VrankenSuzy
Community Manager
Vragen: 8
Reacties: 39

@Jean1966 lees zeker dit topic eens. Hier ga je er meer over kunnen lezen.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Suzy | Community Manager

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Lemke741
Vrijwilliger
Vragen: 0

Mismatch of numbers due to wrong reporting, say officials. Interestingly, within four days, the number of persons in institution quarantine also plummeted to zero. Two other dates would “49 duplicate entries were deleted.

nox
Beantwoorden
0 Likes