annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GEEN 4G dekking in regio 3210 Lubbeek

Beantwoorden
Herbdel
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Ik gebruik mijn Base simcard (Base 0 optie) in een 4G Lte MIFI router. Hierbij stel ik vast dat ik GEEN internet verbinding heb op mijn locatie 3210 Linden en de gehele Regio 3210 Lubbeek ! Bij netwerk- en verbindingsanalyse met behulp van mijn MIFI applicatie stel ik vast dat er enkel een 2G verbinding tot stand kan gebracht worden en zelfs GEEN internet verbinding ! De APN instellingen zijn correct, want ik krijg wel een 4G internet verbiding in LEUVEN/OOSTENDE/DENDERMONDE en andere locaties. Bij nazicht via google vermeldt Base/Proximus en Orange een zeer goede 4G verbinding op hun website!  Dit blijkt dus in de praktijk NIET het geval te zijn!!!
Ook de GSM verbindingen zijn zeer slecht in deze Regio (vooral in Hoog Linden en Steenveld 3210 Lubbeek), waar iedereen praktische verbindingsproblemen heeft met alle providers! Schrijven en petities naar betrokken providers hebbn tot op heden NIETS opgelost. Integendeel ontvangen we regelmatig telefoons van alle providers om een herwaardering te doen van onze abonnementen enz... en wanneer we deze verbindingsproblemen aankaarten, dan valt er een sfeer van ongeloof, want volgens hun gegevens hebben we zeer goede verbinding op onze locatie!
Dan volgt mijn ham-vraag: waarom heb ik dan in de praktijk enkel 2G MIFI verbinding en slechte GSM verbinding op mijn locatie ? 

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Pharao_27
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 56

Hoi Herbdel,

Bedankt voor je melding van deze situatie.

Ik raad je aan om je gegevens door te sturen via onze Facebook pagina.

Zo kunnen onze collega's dit nader onderzoeken en eventueel escaleren voor jou.

Alvast bedankt,

Hari

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Hari | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Wisoky1
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 2

if I disable Above 4G Decoding in the host mainboard BIOS, the VM boots just fine. It also boots fine with QXL/Spice/Cirrus Logic and without the passed-through GPU (even with that setting enabled).

I am using virt-manager and Q35-4.2 chipset along with 12 core of my Ryzen 5900X and a RTX3090. Mainboard is an Asus ROG Strix E-Gaming x570 with the latest BIOS (3801 or something, it was the latest I could get and apparently BETA).

Beantwoorden
0 Likes