annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen GSM verbinding in Dominicaanse Republiek

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Zit in de Dominicaanse Republiek. Mijn GSMNUMMER werkt hier niet ... geen smsjes en bellen onmogelijk. .. Hoe los ik dit zo snel als mogelijk op ? Roaming staat ook actief. Bedankt. DRINGEND !!!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 23
Hey Bebegim58! Heb je al geprobeerd om manueel een ander netwerk te selecteren? Grtjs
Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Bebegim58]Zit in de Dominicaanse Republiek. Mijn GSMNUMMER werkt hier niet ... geen smsjes en bellen onmogelijk. .. Hoe los ik dit zo snel als mogelijk op ? Roaming staat ook actief. Bedankt. DRINGEND !!!

Beste Bebegim58!

De tip van Finn0405 is heel goed!

Voordat je manueel een ander Dominicaans netwerk kiest (je mag dit met 5 verschillende netwerken proberen) kan je best de telefoon even uit en weer terug aanzetten. Als je een mobiele telefoon hebt waarbij je de batterij uit het toestel kan halen, haal je deze er best even uit. Het kan namelijk zijn dat er in het toestel zelf iets geblokkeerd is waarbij deze actie dit oplost.

Ik kan me heel goed voorstellen dat het super vervelend is dat je geen bereik hebt! Is er misschien iemand bij je in de Dominicaanse Republiek die ook een BASE simkaart heeft? Zoja, mag je deze simkaart even in je eigen telefoon stoppen om te kijken of deze simkaart in jouw toestel wel werkt. Best ook even je eigen simkaart in een ander toestel stoppen om te kijken of je simkaart wel werkt in een ander toestel.

Moest dit allemaal geen positieve impact hebben, kan je me dit dan laten weten? Dan starten we een onderzoek. Best wel even je profiel op de Community vervolledigen zodat we toegang hebben tot je telefoonnummer (maak je geen zorgen, je telefoonnummer is enkel zichtbaar voor de moderatoren).

Bedankt alvast Bebegim58 en hopelijk is het opgelost met de tips die ik je gegeven heb!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos