annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen aanmelding op netwerk mogelijk na nummeroverdracht

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
2 dagen geleden is mijn dochter overgegaan van herlaadkaart Orange naar abonnement Base. Ze wilde dit nog in orde voor ze 36 uur later op vakantie vertrok.
Geen probleem, het zou maar 2 uur duren om dit in orde te brengen. 24 uur later nog altijd niet in orde. Contact opgenomen met Base en ze zouden er wat spoed achterzetten. Uiteindelijk, gisteren onderweg naar de luchthaven kreeg ze in Duitsland bericht dat ze geen Orange netwerk meer had. Sim gewisseld maar geen netwerk bij Base.
Nu, nog eens een dag later werkt het nog steeds niet en dat terwijl ze bij Base zeggen dat alles in orde is. Sim zit goed, apparaat uit- en aangezet, maar nog steeds niks. Het lastige is dat ze nu dus in Spanje zit en ik vanop afstand niks kan doen. Ik had al gedacht,zou het kunnen dat je de eerste keer dat je je aanmeldt met een nieuwe simkaart, dit in het land van uitgifte moet gebeuren ? Dat zou dan veel verklaren.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Judith,

Fijn te horen dat je dochter voor BASE gekozen heeft! Natuurlijk heel vervelend dat ze de nieuwe simkaart niet kan gebruiken of is dit ondertussen al in orde?

De eerste oproep op de nieuwe BASE-simkaart hoeft niet per se in België te gebeuren. Dat was vroeger wel zo, ondertussen niet meer. Er zal dus een andere reden zijn waarom je dochter geen bereik heeft of had. Het kan zijn dat het nummer nog niet volledig werd overgedragen, ook kan het zijn dat de simkaart geen connectie maakt met het buitenlandse netwerk.

Heb je nadat het signaal van Orange weggevallen is weer contact opgenomen met de helpdesk? Dat zou ik sterk aanraden. Eerst moet de reden gezocht worden van het niet kunnen bellen voordat er een oplossing geboden kan worden. De klantendienst kan je bereiken via Facebook/ Twitter, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via telefoon naar (+32) 0486 19 1999.

Hopelijk is het snel opgelost Judith.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos