annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen bereik in buitenland...

Beantwoorden
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 2
Ik ben momenteel in het buitenland en kan geen enkel nummer bellen. Het netwerk is wel al overgeschakeld naar een plaatselijk netwerk maar ik heb de gewoonlijke 3 berichtjes met nieuwe tarieven niet ontvangen. Jammer want ik had juist de promo voor roaming in buitenland voor 15€ geactiveerd en nu kan ik ook daar geen gebruik van maken. Heeft iemand dit nog gehad?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (4)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
[quote=Tiny]Ik ben momenteel in het buitenland en kan geen enkel nummer bellen. Het netwerk is wel al overgeschakeld naar een plaatselijk netwerk maar ik heb de gewoonlijke 3 berichtjes met nieuwe tarieven niet ontvangen. Jammer want ik had juist de promo voor roaming in buitenland voor 15€ geactiveerd en nu kan ik ook daar geen gebruik van maken. Heeft iemand dit nog gehad?

Beste Tiny,

Dat is wel heel vervelend, temeer omdat je geen gebruik kan maken van onze Summer Deal! Ik wil je graag helpen om dit op te lossen.

Allereerst mag je de telefoon herstarten. Als je een toestel hebt waarbij je de batterij eruit kan halen, mag je dit ook doen. Het zou namelijk kunnen dat er een blokkade in het toestel zelf zit, wat opgelost kan worden met deze actie.

Helpt dit niet? Dan mag je onderstaande proberen:
  • Zoek manueel een ander roaming netwerk. Als dit niet succesvol is, mag je dit tot 5 keer proberen.
  • Indien bovenstaande geen oplossing biedt, mag je de simkaart uit je toestel halen en in een ander toestel stoppen. Dit om te kijken of de simkaart wel bereik heeft in een ander toestel.
  • Als je een andere BASE simkaart ter beschikking hebt, mag je deze in je eigen toestel stoppen om te kijken of een andere simkaart wel bereik heeft in je eigen toestel.

Bovenstaande kan je dus al testen. Ik zou zelf ook graag het een en ander willen nakijken. Kan je je profiel vervolledigen op de Community zodat ik je telefoonnummer heb? Maak je geen zorgen, het nummer is enkel zichtbaar voor de moderatoren.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
[quote=Debby][quote=Tiny]Ik ben momenteel in het buitenland en kan geen enkel nummer bellen. Het netwerk is wel al overgeschakeld naar een plaatselijk netwerk maar ik heb de gewoonlijke 3 berichtjes met nieuwe tarieven niet ontvangen. Jammer want ik had juist de promo voor roaming in buitenland voor 15€ geactiveerd en nu kan ik ook daar geen gebruik van maken. Heeft iemand dit nog gehad?

Beste Tiny,

Dat is wel heel vervelend, temeer omdat je geen gebruik kan maken van onze Summer Deal! Ik wil je graag helpen om dit op te lossen.

Allereerst mag je de telefoon herstarten. Als je een toestel hebt waarbij je de batterij eruit kan halen, mag je dit ook doen. Het zou namelijk kunnen dat er een blokkade in het toestel zelf zit, wat opgelost kan worden met deze actie.

Helpt dit niet? Dan mag je onderstaande proberen:
  • Zoek manueel een ander roaming netwerk. Als dit niet succesvol is, mag je dit tot 5 keer proberen.
  • Indien bovenstaande geen oplossing biedt, mag je de simkaart uit je toestel halen en in een ander toestel stoppen. Dit om te kijken of de simkaart wel bereik heeft in een ander toestel.
  • Als je een andere BASE simkaart ter beschikking hebt, mag je deze in je eigen toestel stoppen om te kijken of een andere simkaart wel bereik heeft in je eigen toestel.

Bovenstaande kan je dus al testen. Ik zou zelf ook graag het een en ander willen nakijken. Kan je je profiel vervolledigen op de Community zodat ik je telefoonnummer heb? Maak je geen zorgen, het nummer is enkel zichtbaar voor de moderatoren.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Beste Debby,
Bedankt voor de tips. Door inderdaad manueel een ander netwerk te kiezen is het probleem opgelost!
Groetjes
Beantwoorden
Highlighted
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Tiny,

Blij om te horen dat het probleem opgelost is!

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos