BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey Alexia,
Welkom op onze community!
Ik kan begrijpen dat het niet aangenaam is om in het buitenland ineens niet meer bereikbaar te zijn. De roaming-diensten worden in principe standaard geactiveerd voor alle BASE klanten, zodat je in het buitenland probleemloos kunt bellen, sms'en en surfen.
Kan je je gsm-nummer toevoegen aan je community-profiel om dit verder te kunnen onderzoeken? Je gsm-nummer is enkel zichtbaar voor jezelf en voor de moderatoren van dit forum. We houden je dan verder op de hoogte.
Groeten,
Abdel
Abdel | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Hey JoDd,
Op het eerste zicht staan alle diensten actief op jouw simkaart, dus ik denk dat je eerder de instellingen van jouw telefoon moet nakijken.
Kan je me zeggen wat voor een telefoon je hebt? Dan leg ik je uit hoe je dat kan doen.
Groetjes!
Hey Jharry,
Dat is heel vervelend ja! Heb je je telefoon al eens herstart? Je kan ook eens de batterij eruit halen indien dat mogelijk is. Dat lost vaak zulke problemen op.
Als dat niet werkt, mag je je telefoonnummer in jouw profiel invullen zodat ik dit verder voor jou kan nakijken.
Hou je me op de hoogte?
Groetjes!
Hey JoDd,
Op het eerste zicht staan alle diensten actief op jouw simkaart, dus ik denk dat je eerder de instellingen van jouw telefoon moet nakijken.
Kan je me zeggen wat voor een telefoon je hebt? Dan leg ik je uit hoe je dat kan doen.
Groetjes!
Hey Rosalin,
Ik zie dat je reeds contact nam met onze klantenservice. De roaming-diensten waren geblokkeerd en ondertussen werd deze blokkering verwijderd door één van mijn collega's. Je zou vanaf dan geen hinder mogen ondervinden in het buitenland.
Heb je toch nog vragen, dan horen we dat graag.
Groeten,
Abdel
Abdel | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .