annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerk in het buitenland

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Steeds als ik naar het buitenland ga, heb ik geen netwerk, en kan ik dus niet bellen of smsen. ik spreek niet onze buurlanden. ik betaal mijn facturen maar heb dus geen Service eenmaal in het buitenland,ben niet tevreden.
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (15)
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286

Hey Alexia,

Welkom op onze community!

Ik kan begrijpen dat het niet aangenaam is om in het buitenland ineens niet meer bereikbaar te zijn. De roaming-diensten worden in principe standaard geactiveerd voor alle BASE klanten, zodat je in het buitenland probleemloos kunt bellen, sms'en en surfen.

Kan je je gsm-nummer toevoegen aan je community-profiel om dit verder te kunnen onderzoeken? Je gsm-nummer is enkel zichtbaar voor jezelf en voor de moderatoren van dit forum. We houden je dan verder op de hoogte.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 2
Goedemiddag, ik heb een summer deal (5€) bij base lopt nog tot 17/9, en ik kan sinds gisteren niet mmer bellen/noch ontvangen vanuit Frankrijk. Marie Josee De deyne
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Goedenavond,
Ik zit sinds enkele dagen in Kroatië en sinds gisteren heb ik geen signaal meer. Sms/bellen/surfen- gaat niet meer.
Enkel WiFi maar dat hebben ze hier niet overal.
Groete.
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51

Hey JoDd,

Op het eerste zicht staan alle diensten actief op jouw simkaart, dus ik denk dat je eerder de instellingen van jouw telefoon moet nakijken.
Kan je me zeggen wat voor een telefoon je hebt? Dan leg ik je uit hoe je dat kan doen.

Groetjes!

What's new?
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51

Hey Jharry,

Dat is heel vervelend ja! Heb je je telefoon al eens herstart? Je kan ook eens de batterij eruit halen indien dat mogelijk is. Dat lost vaak zulke problemen op.
Als dat niet werkt, mag je je telefoonnummer in jouw profiel invullen zodat ik dit verder voor jou kan nakijken.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes!

What's new?
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 2

Hey JoDd,

Op het eerste zicht staan alle diensten actief op jouw simkaart, dus ik denk dat je eerder de instellingen van jouw telefoon moet nakijken.
Kan je me zeggen wat voor een telefoon je hebt? Dan leg ik je uit hoe je dat kan doen.

Groetjes!

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Goedenavond,

Ik heb sinds een week een abonnement van Base en in België werkt alles prima, maar in Nederland helaas niet. Ik heb geen service. Ik heb mijn telefoon meedere keren opnieuw opgestart, maar dit helpt niet.

Hopenlijk hebben jullie een oplossing.

Alvast bedankt!
Vriendelijke groet, Rosalin
Beantwoorden
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286

Hey Rosalin,

Ik zie dat je reeds contact nam met onze klantenservice. De roaming-diensten waren geblokkeerd en ondertussen werd deze blokkering verwijderd door één van mijn collega's. Je zou vanaf dan geen hinder mogen ondervinden in het buitenland.

Heb je toch nog vragen, dan horen we dat graag.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Ik heb sinds een tijd geen bereik meer in het buitenland met mijn gsm (IPhone5s). Als ik hem opnieuw opstart helpt dit niet. Wat kan ik daar aan doen?
Beantwoorden
0 Likes