Hi Nele,
Ik kan me heel goed voorstellen dat het super vervelend is om niet te kunnen bellen en sms'en!
De tips die Birger je gegeven hebt zijn perfect! Thanks Birger

!!
Naast het manueel kiezen van een andere Franse provider in het toestel (zoals aangegeven via de hyperlink van Birger), kan je ook proberen je telefoon herhaaldelijk uit en weer aan te zetten. Op deze manier krijgt de simkaart een 'boost', wat vaak helpt. Indien je een telefoon hebt waarvan je de batterij uit het toestel kan halen, mag je dit ook doen.
Wanneer dit niet helpt, kan je de simkaart in een ander toestel stoppen om te kijken of de simkaart in een ander toestel wel werkt. Om deze test te vervolledigen, mag je een andere BASE simkaart (als je hier de mogelijkheid toe hebt) in je eigen toestel stoppen, om te kijken of een andere BASE simkaart in jouw toestel wel werkt.
Moest dit allemaal geen profijt bieden, dan mag je me een seintje geven en zullen we een onderzoek instellen. Best dan wel even je telefoonnummer toevoegen aan je profiel zoals Birger al aangaf

.
Groetjes,
Debby
Debby | Ex-Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .