annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen service in Frankrijk. Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo, telkens wanneer ik in frankrijk Ben (nu de derde keer) heb ik vermelding geen service. Ik krijg geen connectie met providers hier in Frankrijk. Kan dus niet bellen nog sms en ook niks ontvangen. Ik reset mijn telefoon en dan lukt het vr 5 min en weer gedaan! Ik ben zelfstandig en heel vervelend want zo verlies ik klanten!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Dag Nele!

Dit is inderdaad een vervelend probleem. Na wat zoekwerk heb ik deze pagina gevonden op BASE.be.
Of heb je al eens de instellingen gecontroleerd op je GSM? Instellingen verschillen van toestel tot toestel.

De moderators van de BASE Community kunnen je ook helpen indien dit aan BASE zelf ligt. Vul je je GSM nummer even in, in je profiel? Dan kan men maandag direct je probleem oplossen. GSM-nummer kan enkel gezien worden door moderators, niemand anders.

PS: ben je deze zomer vaak in Frankrijk? Dan zijn misschien de BASE Summer Deals interessant voor je!
Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hi Nele,

Ik kan me heel goed voorstellen dat het super vervelend is om niet te kunnen bellen en sms'en!

De tips die Birger je gegeven hebt zijn perfect! Thanks Birger Smiley Knipoog !!

Naast het manueel kiezen van een andere Franse provider in het toestel (zoals aangegeven via de hyperlink van Birger), kan je ook proberen je telefoon herhaaldelijk uit en weer aan te zetten. Op deze manier krijgt de simkaart een 'boost', wat vaak helpt. Indien je een telefoon hebt waarvan je de batterij uit het toestel kan halen, mag je dit ook doen.