annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen service meer na tijdig registreren.

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb me op tijd laten registreren in een base shop
In mei kreeg ik een bericht dat ik bijna een jaar niet meer herladen heb en dat men beltegoed dan niet meer gelden(maw als ik nog beltegoed had werd dat op nul gezet). Er werd nooit iets gezegd dat men nummer afgeschreven ging worden . Er is mij niets van gemeld .het enigste bericht is dat van mei . Nu ineens deze week kan ik kiet meer bellen of gebeld worden en staat er op men telefoon geen service . Kan ik mijn nummer nog redden of niet ?
Mijn nummer is 0484/88.95.41
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 120
Hallo Lati,

Het is erg vreemd dat wanneer je je correct hebt laten registreren, en je recent een herlading hebt uitgevoerd, je geen service meer hebt.
Onze Community is van en voor onze klanten, maar in dit geval is een persoonlijke aanpak beter.
Je kan onze klantendiensten op verschillende manieren bereiken: Telefonisch kan je ze 24/7 bereiken via 1999. Liever online? Dan kan dat via Facebook of Twitter. Op werkdagen tussen 9 en 18 uur staan onze collega's voor je klaar. Je kan natuurlijk ook een berichtje achterlaten via je persoonlijke klantenzone.

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Likes