annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen toegang tot data na opladen van herlaadkaart

Beantwoorden
Jacques2021
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0

Ik heb mijn herlaadkaart opgeladen. Volgens klantenzone heb ik op mijn kaart 12Gb data ter beschikking voor 30 dagen. Ik heb ook een SMS ontvangen met de bevestiging van opladen. Ondanks goed 4G bereik krijg ik geen toegang tot data. Base helpline kon mij niet helpen, ik moest een email sturen.  Vraag via email/formulier blijft natuurlijk onbeantwoord. Intussen tellen de dagen af en ik krijg die 12Gb toch nooit meer opgebruikt voor de vervaldatum moch ik in het beste geval ooit een oplossing van Base ontvangen. Het is niet de eerste keer. Het wordt nu wel de laatste keer als Base weer niets laat horen.

 

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
everlinden
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 7

Hoi Jacques!

 

Dat is inderdaad vervelend! Kan je even je toestel herstarten?

Mocht dat niet werken, mag je ons via Facebook of Twitter een privéberichtje sturen met meer informatie, en dan helpen we je via die weg graag verder!

 

Bedankt!

Groetjes,

Eva


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Eva | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes