annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen toegang tot netwerk in Frankrijk?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb een 10 jaar oude Nokia, alleen om mee te bellen en SMS- en noodgevallen. Ook is mijn simkaart en telefoonnummer van ongeveer die datum (base). Nu heb ik het bericht gemist, dat ik voor 24-04 van dit jaar zou moeten herladen, omdat anders mijn beltegoed zou vervallen. Nu had/ heb ik de telefoon nodig om te bellen in Frankrijk en heb €5,00 herladen 19-06. Dit tegoed is in de klantenzone ook bijgeschreven, alleen kan ik niet bellen of gebeld worden en heb geen toegang tot een netwerk (SFR,ORANGE ....). Ik krijg steeds de melding "" Raadpleeg informatiedienst", maar dat kan ik dus niet!Bij de klantendienst heb ik na drie dagen nog geen antwoord en zogezegd: Ik kan ze niet bellen.,...
Iemand met spoed een oplossing?
Met vriendelijke groet, Willemijn
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Willemijn,

De €5 die je hebt herladen werd inderdaad toegevoegd aan als belwaarde aan je simkaart. Ik kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is dat je niet kan bellen in Frankrijk.

Je mag het volgende proberen:

1) Moest je het nog niet hebben gedaan; herstart je toestel. Op deze manier zoekt je simkaart opnieuw naar het signaal van de antennes.
2) Helpt dit niet? Haal je simkaart eventjes uit je toestel en start weer op.
3) Nog steeds geen bereik? Activeer manueel een Frans netwerk in je toestel. Dit mag je met 5 verschillende Franse providers proberen.
4) Als je toestel nog steeds geen netwerk vindt, test dan je simkaart in een ander toestel.
5) Indien je een andere BASE-simkaart ter beschikking hebt, mag je deze simkaart in je eigen toestel testen.

Wanneer je bovenstaande allemaal hebt uitgeprobeerd, neem dan contact op met de klantendienst. Dit kan telefonisch naar +32 486 19 1999, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of contacteer ons via Facebook/ Twitter. Er zal een dossier aangemaakt worden om te laten onderzoeken waarom je geen bereik hebt.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos