annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geselecteerd netwerk (Base) niet beschikbaar

Beantwoorden
Highlighted
Leerling
Vragen: 1
Reacties: 1

Beste,

Ik heb sinds vorige week een nieuwe smartphone (de Sony Xperia L3)

Aangezien mijn vorige Sony reeds 5 jaar oud was en het tijd was voor eens te veranderen.

Nu, mijn huidige SIM-kaart was véél te groot (oud model nog), en paste dus niet meer in het nieuwe toestel.

Ik heb via Base online een nieuwe Nano-simkaart aangevraagd. Toegekekregen per post, de SIM-kaart via internet ge-activeerd en mijn zelfde nummer behouden.

Na dit allemaal gedaan te hebben plaats ik alles netjes in de nieuwe telefoon. Na veel updates, installatie-apps en diens meer, krijg ik totaal geen verbinding met mijn Base netwerk. Smiley Verdrietig

Ik heb al vanalles geprobeerd, op 2G gezet, op enkel 3G, op 4G, niets werkt.... elke keer krijg ik volgende melding: " Kan momenteel geen verbinding maken met het netwerk, probeer later opnieuw"

Enkele uren later probeer ik nogmaals verscheidene keren hetzelfde , maar niets van Base netwerk.

Ook geen base icoontje rechtsbovenaan in mijn scherm. Enkel een kruisje dat staat voor geen netwerk.

Linksboven in mijn melding-scherm krijg ik de melding : "Geselecteerd netwerk (Base) niet beschikbaar"

Ik dacht, ik probeer nogmaals te activeren via de base-website, misschien is er iets fouts gegaan; maar neen alles was reeds ok en krijg ik een melding: "Je simkaart is al geactiveerd".

Ik weet het niet meer welke opties ik nu nog kan doen?

Daarvoor nooit of te nooit netwerk-problemen gekend met mijn oude (en wat grotere) SIM-kaart.

Iemand nog tips of oplossingen.

Graag hoor ik dit.

Alvast hartelijk bedankt

Glenn

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Leerling
Vragen: 1
Reacties: 1

Vandaag langsgereden naar een Base-shop. Het probleem uitgelegd en de vriendelijke dame heeft na ook vanalles geprobeerd te hebben me een nieuwe sim-kaart gegeven. Die werkte onmiddellijk en per direct! Vollen bak netwerk en base-connectie. Waarschijnlijk kaartje beschadigd of slechte sim.

Dus bij deze, problem solved en een tevreden klant Smiley Knipoog

Grtn

Glenn

Beantwoorden