annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe komt het dat ik soms niet kan bellen en geen sms'en kan sturen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 8
Na 4 dagen wachten nog steeds geen oplossing lijkt me toch echt onbegrijpelijk. Ik hoop dat Base begrijpt dat ik de volgende factuur zal weigeren te betalen. Wij kunnen met 2 toestellen niemand niet bellen en niemand kan ons bereiken (en dat reeds sedert maandagmorgen) . We hadden beide toestellen bij Base geabonneerd maar dit blijkt dus een grote vergissing te zijn. Hadden we 2 providers aangehouden zoals vroeger dan waren we nu nog bereikbaar !
Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Rodupo,

Ik kan heel goed begrijpen dat je hier niet blij mee bent. Ondertussen werd er door een collega een dossier aangemaakt in verband met een eventuele tegemoetkoming. Hier zou je een dossiernummer van hebben moeten ontvangen via sms. De werken aan de antenne bij jouw in de buurt zijn nog steeds aan de gang.

Nogmaals onze oprechte excuses Rodupo.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Het is nu vrijdagnamiddag 13,15 en nog steeds niks hersteld. Betekent dit dat we nu ook nog het weekend moeten doorbrengen zonder BASE ?
Ter info: heb zonet gehoord dat het probleem zich al stelt van vorig weekend en NIET van maandagmorgen zoals ik tot op heden vermoedde !
Ik denk er ernstig over na om dit openbaar te maken via de pers en de ombudsman telecommunicatie zodat iedereen in Vlaanderen bewust wordt van de abominabel slechte service van Base.
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Zoals ik al eerder heb aangegeven Rodupo, zijn de werken nog steeds aan de gang en kan ik je jammer genoeg nog geen uiterste datum van herstel geven. Naar alle waarschijnlijkheid zal er voor het weekend dan ook nog geen oplossing zijn.

Wat je kan proberen is je telefoon handmatig activeren op netwerkmodus 2G. Omdat dit het sterkste netwerk is, kan het zijn dat je telefoon het signaal van de tweede dichtsbijzijnde mast opvangt. Natuurlijk vindt BASE deze situatie verre van ideaal en proberen we zo snel mogelijk een oplossing te bieden.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2

Dat is al meer dan 4 dagen dat ik savonds problemen krijgt met sturen van berichten en te bellen
Ik heb al van gsm veranderd en ik al gsm uit /aan gedaan
Niks gaat keer gaat het wel en een keer niet

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Ook ik heb problemen met smssen.... what is going on?
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Het toestel handmatig op 2G zetten is maar een gedeeltelijke optie:
- dit kan ik doen op de iPhone: resultaat bellen en gebeld worden is opnieuw mogelijk maar internet werkt niet (of heel traag)
- ons tweede toestel (HTC) kan niet handmatig aangepast worden naar 2G en blijft dus totaal onbereikbaar.
Is er nu niemand bij BASE die zich recht stelt, een verantwoordelijke voor de technische diensten contacteert en ervoor zorgt dat de gepaste acties ondernomen worden om het defect direct te herstellen in de plaats van het meer dan een week te laten aanmodderen ?
Intussen heb ik ook van andere Base klanten vernomen in andere regio's dat ze niet bereikbaar zijn.
WAAR IS MEN BIJ BASE MEE BEZIG ????
Beantwoorden
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Goedemorgen Hvantilt,

Heb je dit probleem nog? Zoja, kan je het nummer van de smscentrale eens nakijken in je sms-instellingen? Deze moet zijn +32486000005.

Laat je ons weten wat het resultaat is?

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat

Is er nu niemand bij BASE die zich recht stelt, een verantwoordelijke voor de technische diensten contacteert en ervoor zorgt dat de gepaste acties ondernomen worden om het defect direct te herstellen in de plaats van het meer dan een week te laten aanmodderen ?
Intussen heb ik ook van andere Base klanten vernomen in andere regio's dat ze niet bereikbaar zijn.
WAAR IS MEN BIJ BASE MEE BEZIG ????

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vandaag dinsdag 7 december ziet het er naar uit dat het probleem eindelijk opgelost is en ik terug kan bellen/gebeld worden met mijn toestel in 4G modus.
Beantwoorden