annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe komt het dat ik soms niet kan bellen en geen sms'en kan sturen?

Beantwoorden
Highlighted
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Oh dat is heel fijn om te horen, Rodupo!

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
G.M
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
ik heb sinds vandaag een gelijkaardig probleem. telkens ik een nummer probeer te bellen komt de melding Base:voorwaardelijk doorschakelen ingeschakeld. ook kan ik geen oproepen beantwoorden. ik kan wel nog sms'en.
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey G.M.

Ons netwerk heeft op zaterdagochtend storingen ondervonden als gevolg van geplande werken. Het probleem werd onmiddellijk geïdentificeerd en vervolgens opgelost rond 12:30u.

De melding 'voorwaardelijk doorschakelen ingeschakeld' is een standaard melding die je krijgt wanneer je een uitgaande oproep maakt. Deze melding, die door ons netwerk wordt gegenereerd, gaat over de doorschakeling naar je voicemail wanneer je reeds in gesprek bent. Je mag deze gewoon negeren.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Hallo allen,

Ik heb gelijkaardige problemen en krijg de melding "enkel SOS".
Ik heb dit ook gemeld bij telenetgroup.be (Base) en na 8 dagen nog geen oplossing.
Enkel de melding "zodra we een oplossing hebben, laten we dit weten"
Ik meen dat het sinds de fusie met telenet overal bergaf gaat.
Veel beloven weinig actie.
In plaats van deze beloftes en reclame, zouden ze beter de klanten informeren en in het bijzonder helpen.
Ik vrees dat we anders massaal naar een andere provider zullen moeten overstappen.
Ook een misnoegde klant.
Beantwoorden
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Katharina,

Wanneer je enkel noodoproepen kan maken, is er geen verbinding tussen je simkaart en het netwerk. Dit is dan ook niet gerelateerd aan het BASE-netwerk, anders zouden alle BASE-klanten op jouw locatie enkel noodoproepen ter beschikking hebben.

Het probleem zal of gerelateerd zijn aan de simkaart of aan het toestel. Je mag de volgende stappen ondernemen. Zo kunnen we de reden van het probleem achterhalen:

1) In eerste instantie mag je je toestel herstarten (indien je dit nog niet gedaan zou hebben). In veel situaties helpt dit om de connectie te herstellen.

2) Als herstarten niet helpt, mag je je simkaart in een ander toestel testen. Werkt de simkaart in het andere toestel ook niet, dan zal er iets met je simkaart aan de hand zijn.

3) Om de test volledig uit te voeren, mag je een andere BASE-simkaart in je eigen telefoon proberen. Werkt deze simkaart in je eigen telefoon niet, dan is er een probleem met het toestel.

Indien je geen andere BASE-simkaart of toestel ter beschikking hebt voor de test, kan je hiervoor terecht in de BASE-shop. Onze collega's zullen je graag helpen.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos