annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe komt het dat ik soms niet kan bellen en geen sms'en kan sturen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Dat is al meer dan 4 dagen dat ik savonds problemen krijgt met sturen van berichten en te bellen
Ik heb al van gsm veranderd en ik al gsm uit /aan gedaan
Niks gaat keer gaat het wel en een keer niet
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (24)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Hallo ik heb hetzelfde nu voor , wat was de oplossing ???
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Hey celico,

Heb je zoals Maaike ook geprobeerd om jouw simkaart in een andere gsm te testen?
Gebeurt dit alleen thuis, of op meerdere plaatsen?

Groetjes,
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 2

Dat is al meer dan 4 dagen dat ik savonds problemen krijgt met sturen van berichten en te bellen
Ik heb al van gsm veranderd en ik al gsm uit /aan gedaan
Niks gaat keer gaat het wel en een keer niet

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 2
Hallo,
ik heb al een week dat ik geen telefoons meer kan ontvangen of telefoneren via Base. Ik heb ook een nieuwe SIM-kaart en een nieuw toestel aangekocht. Maar het probleem blijft. Welke oplossing gaven ze jou om dit probleem van de baan te helpen? IJsbeertje
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 8

Hallo,
ik heb al een week dat ik geen telefoons meer kan ontvangen of telefoneren via Base. Ik heb ook een nieuwe SIM-kaart en een nieuw toestel aangekocht. Maar het probleem blijft. Welke oplossing gaven ze jou om dit probleem van de baan te helpen? IJsbeertje

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Wij hebben een gelijkaardig probleem met 2 toestellen. De toestellen en simkaarten werken perfect maar het is al 3 dagen totaal onmogelijk om te bellen of gebeld te worden. Als wij contact nemen met Base via 1999 worden we telkens een andere leugen wijsgemaakt. Ene keer gaat het binnen het uur opgelost zijn, 24 uur later blijkt men pas van het probleem op de hoogte te zijn en is er een probleem met de zendmast. De volgende dag maakt men ons wijs dat men 'verbeteringen' aanbrengt waardoor we nu niet kunnen bellen. Arrogant antwoord waarbij gezegd wordt dat we niet moeten bellen/klagen maar gewoon afwachten en ooit komt het wel in orde. Enige optie lijkt me 'overstappen van Base naar andere provider'
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Rodupo,

Bedankt om je profiel te vervolledigen, zo heb ik meteen je dossier erbij kunnen nemen Smiley Vrolijk .

Ik zag dat je inderdaad verschillende keren contact hebt opgenomen met de klantendienst. Er is een incident aan de antenne bij jouw in de buurt. Wanneer wij in onze systemen kijken wat er precies aan de hand is, wordt er weergegeven wanneer de werken aan de mast gedaan zouden moeten zijn. Als blijkt dat de werken langer duren, of wanneer blijkt dat er nog geen indicatie is van wanneer de situatie is opgelost, kan de tijdspanne op een later stadium worden aangepast. Dit is de reden waarom je tegenstrijdige informatie hebt gekregen.

Momenteel is de situatie op jouw adres zo dat er een escalatie van het probleem werd ingezet. Wij begrijpen heel goed dat dit geen ideale situatie is voor jullie en doen er alles aan om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak Rodupo!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Bedankt voor Uw info Debby maar wat bedoelt U precies met:

'Momenteel is de situatie op jouw adres zo dat er een escalatie van het probleem werd ingezet'
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Graag gedaan hoor Rodupo en goede vraag Smiley Knipoog . Daarmee bedoel ik dat het incident een grotere impact heeft dan verwacht. Meerdere klanten ondervinden hier ongemakken van. Hierdoor werd dit geëscaleerd zodat er zo snel mogelijk een oplossing geboden wordt Jammer genoeg heb ik momenteel geen uiterste datum van wanneer alles terug in orde is.

Nogmaals onze oprechte excuses! Groetjes, Debby.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos