annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hooogggeeeee factuuuuurrr door rooomingg!! Hoe is dit mogelijk?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,ik ben al jaren klant bij base en gisteren ben ik naar Turkije geweest voor een 1dag. Ik heb paar keeren gebruik gemaakt van internet en nu heb ik een factuur meer dan 1000euro voor mijn mobiel hoe is deze mogelijk ??? Waar waren jullie met mij te verwittegen tot mijn factuur boven de 1000euro was ?????Hoe is deze mogelijk? Dat is een afzuiperij praktijk die gelegariseerd is!!!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Hooge factuur]Beste,ik ben al jaren klant bij base en gisteren ben ik naar Turkije geweest voor een 1dag. Ik heb paar keeren gebruik gemaakt van internet en nu heb ik een factuur meer dan 1000euro voor mijn mobiel hoe is deze mogelijk ??? Waar waren jullie met mij te verwittegen tot mijn factuur boven de 1000euro was ?????Hoe is deze mogelijk? Dat is een afzuiperij praktijk die gelegariseerd is!!!

Beste,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervan geschrokken bent! Dataroaming in Turkije hoort bij de categorie 'Wereld 1'. De kosten per MB in Turkije kan je checken via het artikel 'Welk land heeft de hoogste roaming-kosten?'.

Er is automatisch een dataroaminglimiet ingesteld van 60 euro. Dat betekent dat wanneer je aan 60 euro dataroamingverbruik boven je bundels zit, je een sms ontvangt ter verwittiging. De sms laat je de keuze om verder te surfen, of te stoppen. Het kan zijn dat je geen limiet hebt gekozen. Dan kan je verder blijven surfen.

Dit limiet kan je aanpassen naar het bedrag van jouw keuze. Dit kan je doen via de Klantenzone.

Aan te raden is dat je een dataroamingbundel activeert wanneer je naar het buitenland gaat. Dit is veel voordeliger. Hoe je dit kan activeren vind je in het artikel 'Zelf opties activeren via de Klantenzone: Hoe en wat?'.

Graag wil ik voor je controleren wat er juist is gebeurd. Kan je je profiel vervolledigen op de Community, zodat ik toegang heb tot je telefoonnummer? Enkel de moderatoren kunnen dit nummer inzien.

Laat je me weten wanneer je het nodige hebt gedaan? Dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen! Bedankt alvast.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos