annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik ben in het buitenland en heb de Summer Deal. Toch kan ik niet internetten? Hoe komt dit?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste, gisteren activeerde ik via een SMS de summerdeal data (1GB in Europa voor €5). Ik kreeg eveneens een bevestiging dat de summerdeal geactiveerd werd. Nu we in het buitenland zijn (Italië), krijg ik geen verbindingcmet internet (nu wel via wifi in het hotel). In België heb ik geen abonnement met data en gebruik ik ook geen mobiel internet. Ik heb op mijn GSM de nodige aanpassingen reeds gedaan: 'mobiele gegevens' staat aan, 'gegevensroaming' staat aan. Ligt het aan een andere instelling of een instelling bij Base zelf (omdat ik in België geen data gebruik)?
Graag reacties!
Bedankt!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Mathias,

Bedankt voor je bericht en welkom op onze community!

In het buitenland moet je inderdaad 'Mobiele gegevens' en 'Gegevensroaming' inschakelen op je smartphone. Je moet er ook voor zorgen dat je een toegangspunt/APN configureert.

Via onderstaande link kan je verdere informatie terugvinden om jouw toestel te configureren. Selecteer het type toestel (of het type waarvan de interface overeenstemt) en volg de geïllustreerde stappen

https://www.base.be/nl/mobiel/gsms-tablets/configureer.html

Mocht je toch nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.


Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos