annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een data-bundle voor het buitenland, maar werd toch aangerekend?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo,

Ik ben op reis in Marokko en schafte me een pakket Mobiel internet wereld aan van 500 mb.
Er liep hier van alles fout, ik diende de provider hier (Maroc telecom) manueel in te stellen, ik deed dat doch, geen internet.
Ik had diverse telefoons met de roamingdienst welke me doirschakelde met de technische dienst.
Het probleem geraakte niet opgelost.
Het kwam zover dat in naar een filliaal van Maric telecom ging in Marrakech waar men me vertelde dat het probleem niet bij hen lag.
Wat bleek, de roaming in Belgie was gedeactiveerd.
En nu komt het, ik had toen al een rekening staan van 58 euro ofzo en dteldedd vraag hoe dat kwam, er werd me opnieuw gezegd dat ik de provider (maroc telecom manueel moest instellen doch daar had ik niks bij, geen internet en geen telefoon.
Ik belde met de roamingdienst terwijl ik in het filliaal van maroc telecom ben in marrakech, werd doorgeschakeld met de technische dienst, dit verschillende keren zonder dat er een oplossing kwam.
Toen zou iemand van de technische dienst me terigbelken als hij een oplossibg had.
En inderdaad er was een oplosding ik diende een andere provider manueel in te stellen nl inwi.
Ik deed dat en inderdaad alkes werkt.
Ik had telefoon en Internet en de eerste dag een verbruik van 2% van mijn 500 mb.
Vandaag de 2e dag heb ik nog steeds 2% van mijn 500 mb maar ook een nog niet gefactureerde rekening van 716,14 euro??????

Mijn vraag is dus heel heel simpel, wat gebeurt er????
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
Goedemiddag Dirkd,

Wat een vervelende situatie!

Ik heb je gegevens teruggevonden aan de hand van je gsm-nummer. Je hebt inderdaad een optie geactiveerd om mobile internet te gebruiken buiten de EU. In Marokko is Maroc Telecom (IAM) onze partnernetwerk. Enkel via deze operator kan je je bundle gebruiken. Dit heb je ook gedaan tussen 19 nov - 24 nov, want je hebt via deze operator ongeveer 27 MB verbruikt. Hierna heb je Inwi als roamingnetwerk gekozen en werd je dataverbruik aangerekend aan €9,50/MB. Hierdoor is je factuurbedrag de hoogte ingeschoten.

Je hebt ondertussen contact genomen met onze telefonische klantenservice. Een dossier met nummer 2076201 werd opgemaakt voor verder onderzoek. Mijn collega's zullen jou zo snel mogelijk contacteren.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos