annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan geen inkomende internationale berichten ontvangen.

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 4
Ik kan geen berichten ontvangen die naar mij worden gestuurd vanuit Vodafone in Ierland. Vodafone alles volledig onderzocht en vermoedt dat het probleem bij Base ligt temeer omdat mijn vriendin - ook bij Base - evenmin de Ierse Vodafone berichten ontvangt.
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (8)
Leesfanaat
Probleem is enkel bij Base!
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Crito]Probleem is enkel bij Base!

Beste Crito,

Dat is inderdaad wel heel erg vervelend!

We zullen een onderzoek opstarten waarbij we Vodafone zullen contacteren. Kan je onderstaande vragenlijst invullen?

• Kan jij wel sms'en versturen naar het Ierse Vodafone nummer?
  • Wat is het merk en type van je mobiele telefoon?
  • Het telefoonnummer dat jouw een bericht probeert te versturen (dit nummer mag je me ook via een privébericht zenden).
  • Heeft dit Ierse nummer je ooit wel een bericht kunnen sturen?
  • Wanneer en rond welke tijd heeft dit nummer je geprobeerd te sms'en?
  • Kan je me het telefoonnummer van je vriendin geven (via privébericht).
  • Wat is het merk en type van de telefoon van je vriendin?

Als laatste mag je je profiel vervolledigen op de Community. Zo heb ik toegang tot je telefoonnummer. Maak je maar geen zorgen, enkel de moderatoren hebben inzage in dit nummer Smiley Knipoog .

Van zodra je me de informatie hebt doorgegeven, zal ik een onderzoek instellen!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Hoe stuur ik je privéberichten?
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Zowel ik als mijn vriendin kunnen Base berichten sturen EN bellen.
De Ier kan enkel bellen via Vodafone. Vodafone heeft een onderzoek ingesteld en beweert dat het aan Base ligt aangezien de Iet wel naar andere Belgische providers kan teksten.
De Ier stuurde in het verleden altijd al berichten.
De berichten werden verstuurd op dinsdag 5, woensdag 6, donderdag 7 en zaterdag 9 juli telkens in de avond behalve op zaterdag want dat was tijdens het Ierse onderzoek met Vodafone.
Alle berichten werden betaald dus vergeefs!
1 Base gsm is Samsung Galaxy S III Neo.
Andere Base gsm is Bea-fon sl671a!
Telefoonnrs graag privé.
Beantwoorden
0 Likes
Episch
[quote=Crito]Hoe stuur ik je privéberichten?

Hey Crito,

Bedankt om me alvast de antwoorden door te sturen op de vragen die ik je gesteld heb!

Ondertussen heb ik je een privébericht verstuurd. Kan je hierop antwoorden zodat ik de telefoonnummers heb? Natuurlijk kan je je eigen nummer aan je profiel toevoegen op de Community, zodat het nummer altijd beschikbaar is voor de moderatoren indien we je ergens mee willen helpen.

Om in de toekomst een privébericht te zenden naar een moderator of een ander lid van de Community, kan je op de naam of foto klikken van de betreffende persoon. Vervolgens krijg je twee groene knoppen 'Volg gebruiker' en 'Stuur bericht'. Via 'Stuur bericht', verstuur je een privébericht Smiley Knipoog .

Ik wacht op jouw seintje om een technisch dossier op te starten.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Episch
Hi Crito,

Bedankt om me een privébericht te sturen met de nodige info!

Ik heb een onderzoek opgestart voor zowel jouw telefoonnummer als dat van je vriendin. Jullie ontvangen een sms met een dossiernummer.

Onze technische dienst neemt contact op met Vodafone in Ierland. Samen gaan ze onderzoeken waarom de sms'en niet afgeleverd worden.

Hopelijk is dit snel opgelost!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Dank je wel Debby!
Groet
Crito
Beantwoorden
Episch
Met veel plezier Crito :$

Beantwoorden
0 Likes