annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan geen sms'en meer versturen, wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 5
Beste
Ik kan sinds 10 minutzn geen smsen meer versturen maar wel op mobiel netwerk. Al mijn facturen zijn betaal d
Dus weet niet waar het probleem ligt? Mvg
Alvast bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51

Hey kimber9208,

Dat is erg vervelend inderdaad! Heb je je telefoon al eens uit- en aangeschakeld? Ook moet je eens kijken of de 'smsc' in jouw berichtinstellingen wel correct staat. Soms kan dat om één of andere mysterieuze reden wel eens veranderen of gewist worden. Als je niet weet hoe je dat kan controleren, laat het mij weten. Dan leg ik het je uit Smiley Erg vrolijk.

What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
ik kan belln maar niet stuuren hoe komt da
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hallo,

Het niet kunnen versturen van sms'jes kan verschillende oorzaken hebben. De belangrijkste is de sms-centrale. Deze vind je terug bij de sms-instellingen. De juiste SMSc is +32486000005. Heb je een andere SMSc staan, dan mag je deze aanpassen naar de juiste.

Je kan je simkaart ook in een ander toestel testen om na te gaan of het ongemak zich nog voordoet. Geraakt het probleem niet opgelost? Dan raad ik je aan om ons via een ander kanaal te contacteren, zodat we dit ongemak kunnen oplossen voor jou. Je kan ons contacteren via Facebook en Twitter of neem contact met één van mijn telefonische collega's op het nummer 1999.

Hopelijk is het probleem snel opgelost Smiley Knipoog

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos