annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan met mijn gsm geen ticket voor De Lijn aankopen. Hoe komt dit?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Als ik een ticketje voor de Lijn wil kopen via 4884, krijg ik de melding "fout 21 kan niet verzenden". Ligt dit aan mijn abonnementsvormen? Moet ik mijn werkgever hierover aanspreken, die het abonnement heeft gekozen?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey 4endeleR!

Je kan met elk abonnement gebruik maken van premium services. Daarmee bedoel ik dat je via sms, mms, 090 en 070 nummers specifieke diensten kan activeren. Deze diensten zijn meestal betalend en worden aangerekend bovenop de abonnementskosten. Op de factuur worden deze kosten gecategoriseerd als 'Bedrag in opdracht van derden' en worden ze vermeld inclusief btw.

Het kan zijn dat je werkgever deze premium services heeft geblokkeerd om extra kosten te voorkomen. Uiteraard kan deze dienst gedeblokkeerd worden. Best wel eerst checken met je werkgever Smiley Knipoog . Vervolgens kan de contracthouder ons contacteren en zorgen we ervoor dat je je kaartjes van De Lijn kan aankopen Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos