BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey Vansente,
Dat is wel heel vreemd!
Dus je hebt een prepaidkaart online besteld die je wenst te activeren via de link base.be/welkom?
Kan je me het volgende via privébericht doorsturen?
Ik zal kijken wat er juist aan de hand is, zodat we een oplossing kunnen bieden!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Hey Vansente,
Dat is wel heel vreemd!
Dus je hebt een prepaidkaart online besteld die je wenst te activeren via de link base.be/welkom?
Kan je me het volgende via privébericht doorsturen?
Ik zal kijken wat er juist aan de hand is, zodat we een oplossing kunnen bieden!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Bedankt om me deze informatie door te sturen Vansente!
Ik heb dit even nagekeken. De simkaart werd al geactiveerd .
Rest enkel dat er een eerste oproep mee dient te gebeuren. Dit mag je doen op Belgische bodem, anders zal het niet lukken. Je mag bellen naar 1955, vervolgens duw je op toets 1, en voila.. je kan bellen !
Ik heb trouwens je telefoonnummer en simkaartnummer verborgen op deze pagina zodat je gegevens privé blijven. Je mag altijd je profiel vervolledigen op de Community. Moest je in de toekomst een vraag hebben, hebben de moderatoren gelijk je telefoonnummer bij de hand.
Welkom bij BASE!!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator