annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik probeer mijn simkaart te activeren, maar de activatiecode werkt niet. Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 3
Reacties: 2
Goedemiddag... Kreeg nieuwe activatiecode maar geeft aan de verkeerde code te zijn ??
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (4)
Leesfanaat
Kunnen jullie nieuwe toezenden aub
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey Vansente,

Dat is wel heel vreemd!

Dus je hebt een prepaidkaart online besteld die je wenst te activeren via de link base.be/welkom?
Kan je me het volgende via privébericht doorsturen?

1. Je bestelnummer. Dat vind je in alle e-mails die je van ons ontving na de bestelling van je simkaart.
  2. Je simkaartnummer. Dat staat op de simkaarthouder die je via de post ontvangen hebt.
  3. Je gsm-nummer. Dat is je oude nummer – dat je hebt overgezet naar BASE. Vroeg je een nieuw nummer aan? Dan staat dat net als je simkaartnummer op de simkaarthouder.

Ik zal kijken wat er juist aan de hand is, zodat we een oplossing kunnen bieden!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Beste Debby
Order. ID 495642497771
Simk. Nr. 89320300000xxxxxxxx

Gsm nr. 04xxxxxxxx
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Bedankt om me deze informatie door te sturen Vansente!

Ik heb dit even nagekeken. De simkaart werd al geactiveerd Smiley Knipoog .

Rest enkel dat er een eerste oproep mee dient te gebeuren. Dit mag je doen op Belgische bodem, anders zal het niet lukken. Je mag bellen naar 1955, vervolgens duw je op toets 1, en voila.. je kan bellen Smiley Erg vrolijk !

Ik heb trouwens je telefoonnummer en simkaartnummer verborgen op deze pagina zodat je gegevens privé blijven. Je mag altijd je profiel vervolledigen op de Community. Moest je in de toekomst een vraag hebben, hebben de moderatoren gelijk je telefoonnummer bij de hand.

Welkom bij BASE!!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes