annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan geen sms sturen na nummeroverdracht

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 2
Reacties: 4
Net als in een ander topic vermeld word had ik ook problemen met nummeroverdracht van proximus naar base. Dit heeft wel liefst 4 dagen geduurd!!

Vanmorgen kon ik terug bellen onder men eigen nummer, maar nu kan ik niet meer sms'en.

Heb men toestel (Huawei P9 lite) ingesteld zoals op de website omschreven staat maar uitgaande sms'en vertrekken niet. Sms'en ontvangen lukt wel.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Ik heb exact hetzelfde probleem! Ik belde deze week al verschillende keren naar de klantendienst om de nummeroverdracht in orde te krijgen (heeft ook bij mij vier dagen geduurd). En sinds ik vanmorgen terug kon bellen, kan ik geen berichten meer versturen.
Ook al geprobeerd om het nummer van de berichtencentrale opnieuw in te stellen (+32 486000005) maar dit heeft geen effect.
Graag snel een oplossing hiervoor.
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Sam en Ruth,

Dat is geen goede start bij BASE. Onze excuses hiervoor hoor.

Normaal zou een nummeroverdracht heel vlot moeten verlopen. Op 4 en 5 juli ondervonden we technische problemen met het invoeren van nummers. Telefoonnummers die op dat moment in proces zaten om overgedragen te worden, kwamen vast te zitten. Hierdoor liepen deze overdrachten vertragingen op.

Nadat deze nummers geactiveerd waren bij BASE, bleek dat er inderdaad een probleem was met het versturen van sms'en. Dit is een gevolg van de technische problemen.

De verantwoordelijke afdeling kan de instellingen in jullie dossiers aanpassen zodat het probleem verholpen wordt. Best neem je contact op met de klantendienst. Onze collega's zullen het nodige voor jullie doen. Dit kan via Facebook/ Twitter of bel naar 1999.

Onze excuses voor het ongemak en hopelijk is alles snel opgelost.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos