[quote=walty]De verbinding valt niet weg , maar ik heb niet overal 4g , en daardoor een langzame verbinding
Beste Walty,
Ik kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is dat je niet overal 4G verbinding hebt, zeker nu je een smartphone gebruikt die perfect geschikt is voor 4G.
We zijn momenteel werken aan het uitvoeren in de omgeving van Leopoldsburg om de kwaliteit van het netwerk te verbeteren. Deze verbeteringen maken deel uit van ons plan om het netwerk te moderniseren.
Op termijn zullen we je een betere ervaring kunnen bieden wanneer je gebruik maakt van onze diensten (bellen, sms’en en mobiel surfen). Het is mogelijk dat je storingen ervaart tijdens de werken en we bieden je hiervoor onze excuses aan. Maar wees gerust, wanneer de werken gedaan zijn, zal je nog meer kunnen genieten van onze diensten!
Terwijl de werken bezig zijn, kan je, wanneer je een trage verbinding hebt via 4G, handmatig overschakelen naar 3G.
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .