annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lang wachten op antwoord ivm trage 4G snelheid.

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 5
Beste klant
Bedankt voor je bericht.
Je ontvangt een antwoord binnen de 3 werkdagen. Een e-mail in je persoonlijk mailbox bevestigt dat het antwoord klaar staat in je klantenzone. Zo ben je onmiddellijk op de hoogte.
Tot binnenkort
Je operator
Dit is het bericht dat ik al tweemaal heb gekregen van Base nadat ik een vraag had gesteld , ik wacht ondertussen alweer vijf dagen
net zoals bij mijn vorige vraag .
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (11)
Leesfanaat
En ik wacht nog steeds , service ???
Beantwoorden
0 Kudos
Gegradueerd
Vragen: 5
Reacties: 22
Hey walty

Welkom op onze BASE Community!

Ik begrijp dat je het vervelend vindt om langer dan verwacht op een antwoord te moeten wachten. Mijn oprechte excuses hiervoor.

We doen er alles aan om de dienstverlening via de klantenzoneberichten te verbeteren. Jouw feedback zal ik intern doorgeven.

Ik lees in jouw dossier dat je ongemakken ondervindt met jouw dataverbindingssnelheid.

Zou je even wat meer informatie kunnen delen over:

• start van dit probleem

• adres(sen) waar je deze verlaging van datasnelheid ondervindt

Eén keer ik hierop een antwoord ontvang, bekijk ik dat graag even verder met mijn collega's van de technische dienst.

Groetjes
Nele
Nele
Just keep your mind open and suck in the experience
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Nele , 2045290 is het nummer dat ik van Base heb ontvangen na een telefonisch gesprek met de klantendienst, en dat ik telkens moet vermelden bij contact met Base
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=walty]Nele , 2045290 is het nummer dat ik van Base heb ontvangen na een telefonisch gesprek met de klantendienst, en dat ik telkens moet vermelden bij contact met Base

Hey walty,

Klopt, we hebben dat dossiertje inderdaad al gezien. We hebben wat extra informatie nodig om dit aan te vullen om het onderzoek voort te kunnen zetten.
Zou je even wat meer informatie kunnen delen over:
  • start van dit probleem
  • adres(sen) waar je deze verlaging van datasnelheid ondervindt

Groetjes!
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Volgens de eerste collega van jullie waar ik mee gesproken heb kunnen jullie dat beter bekijken waar de 4g dekking onvoldoende is in Leopoldsburg dan ik , hij heeft mij tot in detail kunnen zeggen in welke straat er voldoende dekking is en waar niet .Ik kan toch moeilijk alle straten afdoen om te zeggen waar wel en waar niet .
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=walty]Volgens de eerste collega van jullie waar ik mee gesproken heb kunnen jullie dat beter bekijken waar de 4g dekking onvoldoende is in Leopoldsburg dan ik , hij heeft mij tot in detail kunnen zeggen in welke straat er voldoende dekking is en waar niet .Ik kan toch moeilijk alle straten afdoen om te zeggen waar wel en waar niet .

Dus je merkt dit enkel in Leopoldsburg? Of zijn er ook andere plaatsen waar jouw verbinding wegvalt?
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
De verbinding valt niet weg , maar ik heb niet overal 4g , en daardoor een langzame verbinding
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=walty]De verbinding valt niet weg , maar ik heb niet overal 4g , en daardoor een langzame verbinding

Beste Walty,

Ik kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is dat je niet overal 4G verbinding hebt, zeker nu je een smartphone gebruikt die perfect geschikt is voor 4G.

We zijn momenteel werken aan het uitvoeren in de omgeving van Leopoldsburg om de kwaliteit van het netwerk te verbeteren. Deze verbeteringen maken deel uit van ons plan om het netwerk te moderniseren.

Op termijn zullen we je een betere ervaring kunnen bieden wanneer je gebruik maakt van onze diensten (bellen, sms’en en mobiel surfen). Het is mogelijk dat je storingen ervaart tijdens de werken en we bieden je hiervoor onze excuses aan. Maar wees gerust, wanneer de werken gedaan zijn, zal je nog meer kunnen genieten van onze diensten!

Terwijl de werken bezig zijn, kan je, wanneer je een trage verbinding hebt via 4G, handmatig overschakelen naar 3G.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Volgens uw collega die mij gisteren gebeld heeft zou men mij vandaag terug bellen ivm een commerciële géste , tot nu toe niks gehoord
Beantwoorden
0 Kudos