Hallo Betty,
Oei... dat is wel minder! En kan je wel bellen en sms'en? Zo ja, dan ligt het in ieder geval niet aan het Portugese netwerk waarmee je verbonden bent.
Het zou kunnen dat de instellingen om mobiele data te gebruiken verwijderd zijn uit je toestel. Dit gebeurt soms automatisch wanneer je smartphone op een ander netwerk springt.
Kijk je de instellingen na?
Dit zijn de APN-instellingen:
- APN: gprs.base.be
- Gebruikersnaam: base
- Wachtwoord: base
- Zijn de instellingen inderdaad verwijderd? Voeg ze dan toe en herstart je toestel.
- Staan de instellingen nog correct? Verwijder de instellingen, herstart je toestel, voer ze terug in en herstart je toestel weer.
Via
deze link vind je meer uitleg over hoe je de APN-instellingen terugvindt in je toestel.
Nog steeds geen mobiel internet? Neem dan contact op met de klantendienst. Dit kan via
Facebook/ Twitter of telefonisch naar
+32 486 19 1999. Onze collega's zullen voor je checken of alle services in je dossier actief staan.
Hopelijk is het snel in orde en nog een goede reis gewenst!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .