annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet in Portugal werkt niet

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo,
Ik ben momenteel in Portugal. Ik heb een abonnement bij base met 12gb. Ik wil hier graag gebruik van maken, maar mijn mobiel internet werkt hier niet. Wat kan ik hieraan doen? Mijn roaming staat aan.
Groetjes.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
Hallo Betty,

Oei... dat is wel minder! En kan je wel bellen en sms'en? Zo ja, dan ligt het in ieder geval niet aan het Portugese netwerk waarmee je verbonden bent.

Het zou kunnen dat de instellingen om mobiele data te gebruiken verwijderd zijn uit je toestel. Dit gebeurt soms automatisch wanneer je smartphone op een ander netwerk springt.

Kijk je de instellingen na?

Dit zijn de APN-instellingen:
  • APN: gprs.base.be
  • Gebruikersnaam: base
  • Wachtwoord: base

1. Zijn de instellingen inderdaad verwijderd? Voeg ze dan toe en herstart je toestel.
  2. Staan de instellingen nog correct? Verwijder de instellingen, herstart je toestel, voer ze terug in en herstart je toestel weer.

Via deze link vind je meer uitleg over hoe je de APN-instellingen terugvindt in je toestel.

Nog steeds geen mobiel internet? Neem dan contact op met de klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter of telefonisch naar +32 486 19 1999. Onze collega's zullen voor je checken of alle services in je dossier actief staan.

Hopelijk is het snel in orde en nog een goede reis gewenst!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos