annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netwerk Ingelmunster?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Graag had ik terug gekeerd naar Base als klant. 4 jaar geleden jammer genoeg het Base netwerk moeten verlaten wegens geen bereik in het appartement. Ik hoor al een tijdje dat Telenet/Base fors investeert in zijn netwerk. Graag had ik nu (4 jaar later) geweten wat de situatie zou zijn hier in mijn gemeente. Indien beter en ik zou kunnen bellen / smsen (in mijn appartement) dan keer ik direct terug. Home sweet home
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Hey Smetje72, wat super om te horen dat je overweegt om terug BASE-klant te worden Smiley Erg vrolijk !

Ik heb het BASE-netwerk nagekeken in Ingelmunster. Op de meeste plaatsten is zowel het 2G- 3G- en 4G-netwerk zeer sterk.
Op sommige adressen is het jammer genoeg wat minder. Dit kan met verschillende zaken te maken hebben. Denk bijvoorbeeld aan een bebost gebied.

Ik kan me goed voorstellen dat je heel zeker wilt zijn van het netwerk op jouw adres voordat je de overstap maakt. Daarom raad ik je aan om dit specifiek te laten checken door onze collega's van de klantendienst.
Je kan ze telefonisch bereiken via 0486 19 1999 of via Facebook/Twitter.

Hopelijk krijg je een positief antwoord en kunnen we je binnenkort weer welkom heten op het BASE-netwerk :$ .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos