annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netwerk-dekking niet goed

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Bij mij in de straat / blok is er géén netwerk dekking. Ik vind dat schandalig we betalen al heel veel voor onze diensten bij telenet & Base. En dan is het blijkbaar toch mogelijk dag ik géén dekking heb thuis of rond het huis.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Raymond,

Fijn dat je je weg naar de BASE Community gevonden hebt! Via je telefoonnummer heb ik je adres gevonden.

Op jouw locatie is ons 3G- en 4G-netwerk inderdaad niet sterk. Onze oprechte excuses daarvoor Raymond. Weet wel dat we hard aan het werken zijn om ons netwerk te verbeteren en te moderniseren. We hebben hiervoor 250 miljoen euro geïnvesteerd in heel België.

In de toekomst zal je op jouw adres beter kunnen genieten van onze diensten. In tussentijd kan je je toestel best handmatig op enkel 2G zetten. Het 2G-netwerk is op jouw locatie vrij sterk.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ja maar zelfs daarmee red ik het niet, dekking is heel slecht. Is er geen mogelijkheid om een antenne versterker te plaatsen om mijn gsm signaal te versterken?
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Dat is inderdaad wel ontzettend vervelend Raymond.

BASE biedt geen signaalversterkers aan. Je kan deze wel ergens anders bekomen, maar we kunnen geen zekerheid bieden dat je bereik dan beter is. Ook bieden we geen support aan signaalversterkers.

Hopelijk wordt het netwerk bij jou in de buurt snel gemoderniseerd en kan je wel optimaal genieten van ons netwerk.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos