annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netwerk dekking ?

Beantwoorden
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Jarenlang klant geweest bij Proximus en onlangs overgeschakeld naar Base. Netwerkdekking lijkt helaas een grote teleurstelling.

Is het normaal dat op dezelfde locatie mijn (data) netwerk bereik het ene moment 4G (zij het zwak), een paar minuten later 3G en dan Edge is, etc ... ?

Op andere locaties de ene dag quasi heel de dag 4G een volgende dag heel de dag 3G ...

Bij Edge ontvangst (wat ik op veel locaties tegenkom - inclusief bij mij thuis 50% van de tijd - nooit vastgesteld bij Proximus) lijkt er ook effectief GEEN data te worden getransfereerd.

Bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Highlighted
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hallo wlambrechts,

Het is spijtig om te lezen dat de netwerkdekking in je omgeving niet optimaal is.

Dat het netwerk continue veranderd is zeker niet normaal en kan het resultaat zijn van een netwerkincident in je buurt.

Je kan ons contacteren via Facebook of Twitter of neem contact op met onze telefonische collega's op het nummer 1999.

Hopelijk kunnen we dit ongemak snel oplossen voor jou!

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos