annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met netwerk en contacteren klantendienst

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 4
De laatste tijd heb ik enorm veel problemen met het bereik dat base aanbiedt. Ik heb zeer vaak totaal geen bereik en dit is zeer vervelend als ik net een SMS wil sturen of eens wil bellen.

Ik dacht er dan aan om de klantendienst te contacteren...
Maar ik krijg geen enkel bericht verzonden naar het nummer 1999 (zelfs niet als ik bereik heb)

Ligt er ergens een probleem bij base dan?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (10)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Freek,

Dat is wel super vervelend dat je geen bereik hebt! Kan je je profiel vervolledigen op de Community? Dan kan ik nakijken wat er juist aan de hand is en hopelijk kunnen we het oplossen.

De klantendienst is enkel telefonisch bereikbaar via 1999, vandaar dat je geen berichten naar dit nummer kan verzenden Smiley Knipoog

Geef je me een seintje wanneer je je profiel hebt vervolledigd?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Leesfanaat
Ik denk dat ik alles toegevoegd heb wat nodig is, denk ik.. Ik hoop dat mijn probleem nu opgelost geraakt! :$
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Hey Freek!

Bedankt om je gegevens te vervolledigen!

Ik ga een dossier opstellen wat ik naar de technische afdeling zal sturen. Hiervoor heb ik een aantal gegevens nodig.
Hieronder heb ik wat vragen opgesteld. Kan je deze beantwoorden?

- Zijn er andere BASE gebruikers die dezelfde problemen ondervinden? Zo ja, kan je me een voorbeeld geven van een telefoonnummer?
- Op welke datum is dit begonnen?
- Is het specifiek op je thuisadres, of ondervind je deze problemen overal?
- Ervaar je slecht bereik binnenshuis, buitenshuis, beide of terwijl je aan het reizen bent (auto/ trein/ bus)?
- Welk type van telefoon heb je?
- Zijn de instellingen van je toestel correct ingesteld? (op automatisch 2G/ 3G/ 4G?
- Als laatste mag je volgende test uitvoeren:
Je mag je simkaart in een ander toestel stoppen om te kijken of je dezelfde problemen ondervind in dat andere toestel. Kan je me vertellen welk type van toestel je hiervoor hebt gebruikt?
Ook mag je een andere BASE simkaart in je eigen toestel stoppen. Graag het telefoonnummer dat je hiervoor hebt gebruikt even meegeven.

Het zijn heel wat vragen, maar nodig voor het onderzoek. Van zodra je me de antwoorden doorstuurt, zorg ik ervoor dat er een onderzoek wordt ingesteld!

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Ik heb alle vragen beantwoord en de tests die ik kon doen gedaan.

- Ik ken niemand anders die Base heeft en problemen ondervindt.
- Ik weet niet precies wanneer de problemen begonnen zijn. Ik heb ze wel al een tijdje.
- Ik ondervind deze problemen eigenlijk enkel in heel Oppuurs en Lippelo, in het naburige Puurs is mijn bereik volledig.
- Ik heb zowel binnenshuis als buitenshuis geen bereik.
- Huawei Ascend Y530-U00
- Ja
- Ik ondervond dezelfde problemen wanneer ik mijn SIM kaart in een ander toestel stak (Nokia, model 1650). We hebben echter geen tweede Base simkaart op overschot, dus deze test kan ik momenteel niet uitvoeren. Indien ik toch nog aan een kaart moest geraken, zal ik ook dit testen en de informatie toevoegen op deze post.
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Episch
[quote=freekDS]Ik heb alle vragen beantwoord en de tests die ik kon doen gedaan.

Hey Freek,

Bedankt om al mijn vragen te beantwoorden!
Ik heb een dossier opgesteld en verstuurd naar onze technische afdeling. Het kan zijn dat mijn collega je nog zal contacteren indien er nog meerdere vragen zijn.

Hopelijk is het nu snel opgelost!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Intussen heb ik al een tijdje geleden reactie gekregen. Er was een probleem met een zendmast. (mijn aanvraag was onder het nummer 2015648)
Maar ik ondervind nog steeds geen verbetering. Ik moet buiten gaan zoeken naar 1 blokje bereik...
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
[quote=freekDS]Intussen heb ik al een tijdje geleden reactie gekregen. Er was een probleem met een zendmast. (mijn aanvraag was onder het nummer 2015648)
Maar ik ondervind nog steeds geen verbetering. Ik moet buiten gaan zoeken naar 1 blokje bereik...

Beste Freek,

Goh, nog steeds geen verbetering... dat is echt wel vervelend! Ik zag in het eerste dossier inderdaad dat er een probleem was met een zendmast. Deze zendmast is terug operationeel, dus het is vreemd dat je nog steeds problemen ondervindt.

Ik heb dan ook meteen een tweede dossier aangemaakt. Normaal gezien heb je een sms ontvangen met het dossiernummer. De technische dienst zal nogmaals een onderzoek opstarten.

Ik hoop dat het snel in orde is Freek!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
In het bericht dat de technische dienst zei men dat ik bij de netwerk instellingen het netwerk moest veranderen naar 2G Base. Bij dit netwerk ondervindt ik geen problemen
Beantwoorden
Episch
[quote=freekDS]In het bericht dat de technische dienst zei men dat ik bij de netwerk instellingen het netwerk moest veranderen naar 2G Base. Bij dit netwerk ondervindt ik geen problemen
Gelukkig Freek! Smiley Vrolijk

Beantwoorden
0 Kudos