annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met BASE bereik

Beantwoorden
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Hallo, 

ik ben een aantal weken geleden klant geworden bij BASE. Alleen heb ik bij het installeren van de simkaart meteen problemen ondervonden, binnen, in huis, heb ik op mijn iPhone meestal maar 1-2 lijntjes onvangst van de 4. Soms is dit eens 3, maar in de meeste gevallen maar 1-2. Dit zorgt ervoor dat ik op 4G heel lang moet wachten voor websites te kunnen laden. Ik moet wel vermelden dat buitenshuis het bereik wel goed is. Je kan misschien zeggen dat het normaal is, omdat je binnen altijd slechter bereik hebt, maar ik had bij Orange altijd 4 lijntjes, eigenlijk nooit 3 of lager.

Nu, ik had deze week al eens gebelt naar de klantendienst, daar hebben ze me aangeraden om eerst bepaalde dingen uit te sluiten vooraleer conclusies te nemen. Dus heb ik eerst eens de simkaart getest in een andere telefoon om te kijken of het misschien aan mijn smartphone ligt, wel nee, in een andere smartphone heb ik hetzelfde probleem. Dan heb ik de simkaart eens proper gemaakt, verschillende keren, maar nog steeds geen effect. Na deze stappen heeft de klantendienst mij aangeraden om naar een BASE-shop te gaan, en daar een nieuwe simkaart aan te vragen, en mocht het dan nog steeds hetzelfde probleem zijn leek het beste plan een versterker aan te kopen. 

Bij het aanvragen van de simkaart, moest ik simkaart nummer ingeven (ICCID code bij iPhone). Al die getallen heb ik toen niet kunnen overnemen, ik kon maar maximaal 13 cijfers ingeven. Dus heb ik maar de eerste 13 cijfers gebruikt. Ik hoop niet dat dit het probleem is, dat ik misschien juist de laatste cijfers moest ingeven? 

Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen. Vind het wel lastig dat ik na de overstap van een abonnement van 15 euro per maand, ik waarschijnlijk daarnaast ook kosten ga moeten doen voor een mogelijk nieuwe simkaart (10 euro) en een versterker (10-15 euro).

Langs één kant had ik misschien beter bij Orange gebleven, maar goed, laten we hopen dat het probleem kan opgelost worden.

Alvast bedankt

Tony

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hi @TonyJ16 ! Werd je ondertussen al geholpen? Het zijn de laatste 13 cijfers van de BASE-simkaart die nodig zijn om het nummer op een andere simkaart te activeren. Indien je toch nog ongemakken ondervindt, contacteer dan onze helpdesk via ons sociale media kanaal (Facebook/ Twitter). 

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes