BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo Ervra,
Welkom op onze community!
Klanten die voor WIGO kiezen worden inderdaad momenteel overgezet op het Orange netwerk. Dit heeft ook te maken met de overeenkomst die Telenet en Orange hebben gemaakt.
Stapsgewijs en voor eind 2018 zullen we alle (mobiele) Telenet-klanten overzetten naar ons eigen Telenet-netwerk (het verbeterde BASE-netwerk).
Je kan natuurlijk je vaste diensten (internet, digitale tv..) bij Telenet nemen in een Whop/Whoppa-packet en je mobiele diensten bij BASE.
Groeten,
Abdel
Abdel | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Hallo Ervra,
Welkom op onze community!
Klanten die voor WIGO kiezen worden inderdaad momenteel overgezet op het Orange netwerk. Dit heeft ook te maken met de overeenkomst die Telenet en Orange hebben gemaakt.
Stapsgewijs en voor eind 2018 zullen we alle (mobiele) Telenet-klanten overzetten naar ons eigen Telenet-netwerk (het verbeterde BASE-netwerk).
Je kan natuurlijk je vaste diensten (internet, digitale tv..) bij Telenet nemen in een Whop/Whoppa-packet en je mobiele diensten bij BASE.
Groeten,
Abdel
Abdel | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Dag Abdel,
Bedankt voor de tip, maar heb het packet (All in) sinds Telenet's ontstaan. Nu heet het al een tijdje Whoppa tot er weer iemand een ander naam bedenkt :-) . Het niet vermelden van, de tijdelijke overzetting naar Orange, zorgt ervoor dat klanten mogelijk voor een onaangename verrassing komen te staan en is te belangrijk om het niet te vermelden. Daarom mijn topic
Grtz,
Hoi Ervra
Interessante discussie. Helaas ben ik niet helemaal mee. Was je Base klant en ben je overgestapt naar Wigo? Of was je al Telenet klant en heb je op een of andere manier het base netwerk kunnen testen?
Ik denk dat Telenet er nu minder controle over heeft omdat ze geen eigen netwerk hebben. Misschien hebben ze net daarom Base gekocht.
Grtjs
Finn
Hoi Ervra
Okay, ik ben mee. ;-)
Goh ja, wij klanten wachten ongeduldig :8... Maar ik kan me voorstellen natuurlijk dat er bepaalde contractuele afspraken zijn tussen die grote bedrijven waaronder ze niet zomaar uit kunnen. Hopelijk komt er snel goed nieuws!
Ja JAMIN96, weekendje weg voor Ervra zal dan vooral interessant zijn om bereik te hebben moest hij overschakelen naar Orange.
Grtjs
Finn
Interessant.
Ik blijf toch geloven in Base - Telenet
Grtjs
Finn