annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Roaming italie

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Momenteel in italie; na het landen internet en nu niets meer. Hoe kan in mijn mobiel internet weer activeren?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (6)
Leesfanaat
Vragen: 0
Ik heb hetzelfde probleem: heb al een dag geen internet. Heel storend! Hoe lossen jullie dit op?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Des te meer da ik een B travel abonnement heb en dus al van voor de roaming regeling data in europa betaal...
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Heb net hetzelfde probleem; eergisteren geland in Italie, eerste dag werkte mobiel internet wel; sindsdien NIKS meer. Heel vervelend. Heb pro abonnement op de zaak; mobiel internet heeft altijd gewerkt, uiteraard ook in buitenland; nu, sinds de roaming kosten zogezegd afgeschaft zijn, werkt het niet meer ! Iemand van BASE die wil reageren aub ???
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Ben van 17 juni smiddags in Noord Italie en heb ook geen internet meer, alleen WiFi werkt, maar niet mijn eigen internet. Daags voordien in Duitsland gong dit perfect.
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Had vandaag geen niet , dit was wel in Nederland
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Dag allemaal,

Onze excuses voor deze late reactie!

Er waren inderdaad roaming issues rond 17 juni waarvoor onze excuses. Ondertussen zijn deze al enige tijd opgelost.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos