annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Roaming

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb maanden geleden omdat ik in het buitenland moest zijn de optie 15 euro roaming online aangekocht. Ik ging ervan uit dat dit een eenmalig "pack" was. Omdat ik met online facturen/betalingen werk heb ik de laatste maanden niet opgemerkt dat ik al al die tijd 15 euro bij ben blijven betalen hoewel ik niets van roaming doe. Ik merk dit vandaag op nu ik opnieuw zo'n pack wou aankopen omdat ik opnieuw naar congressen moet in de komende maanden. Niet echt een eerlijke praktijk lijkt mij, maanden betalen voor een dienst die je totaal niet opgebruikt, en geen melding of waarschuwing hiervoor krijgen? Is er een manier om dat gewoon eenmalig aan te kopen (dus in de vorm van het type herlaadkaart)? ik wil dit maandelijks bedrag evident stopzetten nu ik hierachter ben gekomen... .
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (7)
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 67
Reacties: 11
Hey Yasmin,

dit is inderdaad niet fijn. Nu is het wel zo dat je ons nadien moet contacteren om deze optie te verwijderen.

Kan je jouw nummer invullen in jouw profiel? Enkel de moderatoren kunnen dit zien, hoor. Als je mij hierna informeert dat het nummer ingevuld is, kijk ik dit graag verder voor je na.

Groetjes,
Britt
Always happy to help you Smiley Vrolijk
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 67
Reacties: 11
Hey Yasmin,

ik heb deze optie ondertussen stopgezet. De onterecht aangerekende kosten zullen natuurlijk in mindering gebracht worden op jouw volgende factuur.

Voortaan kunnen onze klanten alle opties eenvoudig zelf activeren en verwijderen via de klantenzone.

Groetjes,
Britt
Always happy to help you Smiley Vrolijk
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 3
[quote=Yasmin Van Damme]Ik heb maanden geleden omdat ik in het buitenland moest zijn de optie 15 euro roaming online aangekocht. Ik ging ervan uit dat dit een eenmalig "pack" was. Omdat ik met online facturen/betalingen werk heb ik de laatste maanden niet opgemerkt dat ik al al die tijd 15 euro bij ben blijven betalen hoewel ik niets van roaming doe. Ik merk dit vandaag op nu ik opnieuw zo'n pack wou aankopen omdat ik opnieuw naar congressen moet in de komende maanden. Niet echt een eerlijke praktijk lijkt mij, maanden betalen voor een dienst die je totaal niet opgebruikt, en geen melding of waarschuwing hiervoor krijgen? Is er een manier om dat gewoon eenmalig aan te kopen (dus in de vorm van het type herlaadkaart)? ik wil dit maandelijks bedrag evident stopzetten nu ik hierachter ben gekomen... .
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Hallo, ik lees net dit bericht van Yasmin betreffende een eenmalige aankoop voor roaming online in het buitenland die automatisch betalingen blijft genereren nadien. Ik heb net hetzelfde aan d ehand. Heb in januari ook een 15€ pack gekocht om op skivakantie in februari online te kunnen zijn. Werkte niet maar goed, nu ik half augustus opnieuw naar het buitenland ging wilde ik dat opnieuw proberen en gebruitk maken van de summer promotie. Toen zag ik dat er iedere maand 20 € automatisch van mijn rekening ging en dit terwijl'ik een prepaid kaart heb en geen opdracht had gegeven daarvoor. Ik heb toen gebeld met base en niemand wist me toen een uitleg te geven hoe dat kwam of waarvoor de 20 € per maand kosten voor stonden.. Heb toen opnieuw een 20€ summer deal'gekocht voor 1G te hebben in het buitenland en nu lees ik het bericht van yasmin. Ik vind het jammer dat niemand me geinformeerd heeft hierover, zelfs niet na telefonisch contact. Deze kosten verschijnen ook niet in mijn klantenzone. Heb nu de app geinstalleerd en daar zie ik wel dat er elke maand geld gestort werd. Snap ik ook niet goed. Graag zou ik hier een oplossing voor willen en vooral kunnen jullie dit aub stopzetten. Ik wil niet meer betalen voor iets wat ik niet gebruik. Graag zou ik ook mijn kosten recupereren. Kan dat aub?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Dag heidi,

Die kosten lopen enkel door bij een abonnement, dus ik denk dat dit bij jou een andere reden gaat zijn gezien je een herlaadkaart hebt.
Vul je jouw telefoonnummer in in jouw profiel zodat ik dat kan checken?

Groetjes!
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Hallo Ashley,
Heb je al kunnen vinden wat er is misgelopen?
Groetjes
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=heidi]Hallo Ashley,
Heb je al kunnen vinden wat er is misgelopen?
Groetjes

Hey Heidi,

Ik heb dit voor jou nagekeken.

Je hebt op 10/08/2016 de klassieke roaming data-optie geactiveerd van €15 met 1 GB als datavolume die 30 dagen geldig is. Er werd ook enkel €15 in mindering gebracht. Deze optie wordt alleen vernieuwd en opnieuw aangerekend wanneer je een abonnement gebruikt. Dit is dus niet van toepassing bij een herlaadkaart.

Met een herlaadkaart dien je de optie zelf te activeren, indien je deze voordelige bundel opnieuw wenst te gebruiken.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos