Hallo Timon,
Wat fijn om te horen dat je al zo lang BASE-klant bent

.
Het kan zijn dat er op jouw locatie een incident is aan een antenne of dat er momenteel werken aan de masten gebeuren. Je mag volgende zaken testen:
1) Herstart je toestel. Dit kan de simkaart helpen om het signaal van een andere antenne op te pikken.
2) Helpt dit niet? Haal de simkaart en/ of de batterij (indien je een losse batterij hebt) uit het toestel.
3) Wanneer dit ook niet helpt, test dan de simkaart in een ander toestel.
Best neem je contact op met de klantendienst. Dit kan via
Facebook/ Twitter, telefonisch naar
1999 of via e-mail naar
BASE.support@telenetgroup.be. Onze collega's zullen voor je nakijken wat er aan de hand is op jouw locatie. Indien nodig, zullen zij een dossier opstarten zodat de situatie onderzocht kan worden door de verantwoordelijke afdeling.
Hopelijk is het snel opgelost!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .