annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sinds kort slecht bereik. Hoe komt dat?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik ben al meer dan 15 jaar bij base, steeds tevreden over alles, behalve nu de laatste maanden merk ik dat als ik in mijn tuin zit, ik niets van netwerk heb.
Ik heb de dekkingskaart bekeken en ik zou gewoon bereik moeten hebben, maar niet dus.
Waaraan kan het liggen?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Hallo Timon,

Wat fijn om te horen dat je al zo lang BASE-klant bent Smiley Vrolijk .

Het kan zijn dat er op jouw locatie een incident is aan een antenne of dat er momenteel werken aan de masten gebeuren. Je mag volgende zaken testen:

1) Herstart je toestel. Dit kan de simkaart helpen om het signaal van een andere antenne op te pikken.
2) Helpt dit niet? Haal de simkaart en/ of de batterij (indien je een losse batterij hebt) uit het toestel.
3) Wanneer dit ook niet helpt, test dan de simkaart in een ander toestel.

Best neem je contact op met de klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, telefonisch naar 1999 of via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be. Onze collega's zullen voor je nakijken wat er aan de hand is op jouw locatie. Indien nodig, zullen zij een dossier opstarten zodat de situatie onderzocht kan worden door de verantwoordelijke afdeling.

Hopelijk is het snel opgelost!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos