annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte ontvangst na overstap van Aldi-Talk

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 7
Sinds ik verplicht ben moeten overgaan naar een andere gsm operator ( aldi-talk bestaat niet meer) heb ik voor base gekozen. Daarvoor jaren geen problemen gehad met ontvanst/bellen.. Nu ik base heb, stel ik vast dat van de 5 streepjes ontvangst volume er regelmatig GEEN ENKEL streepje nog activiteit aangeeft .in mijn woning.
Gevolgen....geen tel meer, en men krijgt een automatisch bericht dat ik niet meer te bereiken ben, alsof mijn gsm UIT staat. Waarom neemt ge niet op, waarom belt ge niet terug zijn recente vragen als ik wel ontvagst heb. Voorlopig nog geen reactie ontvangen van Base.
Een 100tal meter verder (industriezone) altijd 5 streepjes
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Pol55,

We vinden het uiteraard heel fijn dat je voor BASE gekozen hebt!

Het is heel vreemd dat je met Aldi-Talk een beter ontvangst had. Aldi-Talk gebruikte immers het netwerk van BASE met dezelfde antennes. Je zou dan ook geen verschil mogen ervaren in ontvangst.

Ik zie nu wel dat er in de omgeving van je woonplaats gewerkt wordt aan één van de antennes. De antenne bevindt zich niet heel dicht bij jouw locatie, toch zou je hier hinder van kunnen ondervinden.

De werken hebben te maken met de verbeteringen en de modernisering van het netwerk. We hebben hier 250 miljoen euro voor geïnvesteerd. Nadat de werken gedaan zijn, zou je beter gebruik moeten kunnen maken van onze diensten.

Morgen zouden de werken gedaan moeten zijn. Ondervind je dan nog steeds ongemakken? Neem dan contact op met onze klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, telefonisch naar 1999 of door te e-mailen naar BASE.support@telenetgroup.be.

Onze excuses voor het ongemak Pol55.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes