[quote=Debby]Hey KrisV,
Leuk dat je voor
BASE 9 gekozen hebt en minder leuk dat je momenteel geen data kan gebruiken...
Het klopt inderdaad dat internationaal bellen en service nummers geblokkeerd worden zolang het contract niet getekend is. Dit geldt echter niet voor het gebruik van mobiele data. Dus het feit dat je niet kan internetten, heeft met iets anders te maken :8 .
Ik heb je dossier erbij genomen. Ondertussen werd de service internationaal bellen en service nummers gereactiveerd. Dus dat is in ieder geval in orde

.
De service mobiele data, staat gewoon actief in het systeem. Het kan zijn dat de instellingen in je toestel niet correct staan.
Via
deze link kan je je toestel manueel instellen. Je kiest je telefoon, duwt op het internet icoon en dan op 'handmatig instellen'. Vervolgens volg je de stappen.
Kan je nog steeds geen gebruik maken van mobiele data? Dan neem je best contact op met de klantendienst. Dit kan telefonisch via
1999, via e-mail naar
BASE.support@telenetgroup.be of via
Facebook/ Twitter.
Groetjes,
Debby