annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van prepaid naar abonnement. Sindsdien heb ik geen toegang meer tot mobiele data. Wat nu?

Beantwoorden
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 4
Eergisteren heb ik, na een telefoontje van een Base operator, ingestemd om over te schakelen van een prepaid herlaadkaart naar een Base_9 abonnement. Nu stel ik vast dat mijn mobiel internet hierbij niet meer werkt. Er wordt in de e-mail hiervan melding gemaakt dat speciale ( 070 en 0900)nummers voorlopig niet meer actief zullen zijn tot er een getekend contract ontvangen wordt. Er wordt hierbij geen melding gedaan dat het mobiel internet ook zou kunnen wegvallen. Gisterenavond heb ik dan het getekend contract teruggestuurd maar ik begrijp dat het wel even kan duren eer dit verwerkt is.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (7)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
Hey KrisV,

Leuk dat je voor BASE 9 gekozen hebt en minder leuk dat je momenteel geen data kan gebruiken...

Het klopt inderdaad dat internationaal bellen en service nummers geblokkeerd worden zolang het contract niet getekend is. Dit geldt echter niet voor het gebruik van mobiele data. Dus het feit dat je niet kan internetten, heeft met iets anders te maken :8 .

Ik heb je dossier erbij genomen. Ondertussen werd de service internationaal bellen en service nummers gereactiveerd. Dus dat is in ieder geval in orde Smiley Knipoog .
De service mobiele data, staat gewoon actief in het systeem. Het kan zijn dat de instellingen in je toestel niet correct staan.

Via deze link kan je je toestel manueel instellen. Je kiest je telefoon, duwt op het internet icoon en dan op 'handmatig instellen'. Vervolgens volg je de stappen.

Kan je nog steeds geen gebruik maken van mobiele data? Dan neem je best contact op met de klantendienst. Dit kan telefonisch via 1999, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via Facebook/ Twitter.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
[quote=KrisV]Eergisteren heb ik, na een telefoontje van een Base operator, ingestemd om over te schakelen van een prepaid herlaadkaart naar een Base_9 abonnement. Nu stel ik vast dat mijn mobiel internet hierbij niet meer werkt. Er wordt in de e-mail hiervan melding gemaakt dat speciale ( 070 en 0900)nummers voorlopig niet meer actief zullen zijn tot er een getekend contract ontvangen wordt. Er wordt hierbij geen melding gedaan dat het mobiel internet ook zou kunnen wegvallen. Gisterenavond heb ik dan het getekend contract teruggestuurd maar ik begrijp dat het wel even kan duren eer dit verwerkt is.
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
[quote=Debby]Hey KrisV,

Leuk dat je voor BASE 9 gekozen hebt en minder leuk dat je momenteel geen data kan gebruiken...

Het klopt inderdaad dat internationaal bellen en service nummers geblokkeerd worden zolang het contract niet getekend is. Dit geldt echter niet voor het gebruik van mobiele data. Dus het feit dat je niet kan internetten, heeft met iets anders te maken :8 .

Ik heb je dossier erbij genomen. Ondertussen werd de service internationaal bellen en service nummers gereactiveerd. Dus dat is in ieder geval in orde Smiley Knipoog .
De service mobiele data, staat gewoon actief in het systeem. Het kan zijn dat de instellingen in je toestel niet correct staan.

Via deze link kan je je toestel manueel instellen. Je kiest je telefoon, duwt op het internet icoon en dan op 'handmatig instellen'. Vervolgens volg je de stappen.

Kan je nog steeds geen gebruik maken van mobiele data? Dan neem je best contact op met de klantendienst. Dit kan telefonisch via 1999, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via Facebook/ Twitter.

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Hallo Debby,
Heb zojuist nog eens gekeken naar mobiele instellingen maar ik kan er niet veel aan wijzigigen.
Wat ik wel zie dat mij SIM-kaart in de GSM eigenlijk een ander nummer bevat, nl:0485435516.
Dit komt waarschijnlijk omdat ik gevraagd heb om mijn eerder nr, dat van Proximus kwam, te behouden.
Nadat ik mijn toestel (Motorola G4 Play) vernieuwd heb ik ook mobiel internet moeten laten activeren want voorheen gebruikte ik dat nog niet.
Mijn base simkaart is ongeveet 10j oud. Het mobiel internet heeft na activatie wel reed 3maand gewerkt, tot eergisteren dus.
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
Hi KrisV,

Maak je maar geen zorgen over het telefoonnummer van de simkaart. Elke simkaart heeft een origineel nummer. Wanneer je een nummerbehoud aanvraagt, wordt het originele nummer van de simkaart overschreven met het te behouden nummer. Echter zal je dit originele nummer op de simkaart blijven zien Smiley Knipoog .

Heb je je telefoon al uit en weer aangezet? Dit kan helpen om de connectie met mobiele data te herstellen. Als je een toestel hebt met een losse batterij, mag je de batterij even uit je toestel halen.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Hallo, ik was zojuist ook op dit idee gekomen en het is nu in orde. Dit antwoord is gestuurd vanaf mijn Gsm.
Bedankt en groetjes,
Beantwoorden
ibi
Maddict
Vragen: 6
Reacties: 123
Fijn om te lezen dat het in orde is KrisV :$

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos